Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان چهارمحال و بختیاری گفت :۴ نفر از اعضای یک خانواده در شهر لردگان با منوکسید کربن مسموم شدند آفتاب‌‌نیوز : فرامرز شاهین افزود :صبح امروز یکشنبه اعضای یک خانواده ۴ نفره در شهرستان لردگان دچار مسمومیت با منوکسید کربن شدند.
به گفته وی :در پی وقوع این حادثه و اعلام موضوع مقارن با ساعت ۵:۴۰ دقیقه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵، بلافاصله تیم امدادی از پایگاه اورژانس به محل حادثه اعزام و بر بالین بیماران حاضر و اقدامات درمانی اولیه را آغاز نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرآنلاین، رئیس ارژانس ۱۱۵ استان گفت: ۴ نفر بیمار این حادثه که در اثر نشتی دود از لوله آبگرمکن دچار مسمومیت با منوکسید کربن شده بودند پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان  اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه از خدمات فوریتهای پزشکی بهره مند شدند و به بیمارستان شهدا لردگان منتقل شدند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لردگان گاز مونوکسید کربن مسمومیت استان چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر دو حادثه رانندگی، ۱۵ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با ۲ حادثه رانندگی، اظهار کرد: در ۲ حادثه رانندگی، ۲ دستگاه سواری پژو در کیلومتر ۶۸ اتوبان تبریز - زنجان و ۲ دستگاه پژو نیز در سه‌راهی ماهنشان با یکدیگر برخورد کردند.

وی از مصدومیت ۱۵ نفر بر اثر حادثه رانندگی مذکور خبر داد و افزود: تکنسین‌های اورژانس با ۳ کد آمبولانس درلیک، اتوبوس آمبولانس و ایده‌لو برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با بیان اینکه ۳ مصدوم توسط کدهای درلیک و ایده‌لو به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال داده شدند، خاطرنشان کرد: ۱۲ مصدوم نیز با اتوبوس آمبولانس به این بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • جزئیات جدید از حادثه مرگبار مسمومیت الکلی پزشکان در مهمانی | پای ماده‌ی دیگر وسط آمد!
  • جزئیات جدید از حادثه مسمومیت الکلی پزشکان در مهمانی شیراز/ هیچ‌کس به کما نرفته/ مسمومیت با «متانول» نبوده است
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا
  • وقوع حادثه رانندگی در فارسان
  • حادثه رانندگی در فارسان
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز