Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات ووشو خراسان رضوی معتقد است شورای شهر مشهد در حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی عادلانه برخورد نمی‎‌کند.

  به گزارش قدس آنلاین ، محمد زحمتکش ظهر امروز در نشست خبری هیات ووشو خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره کل ورزش‌وجوانان استان برگزار شد، در خصوص تیم‌داری خراسان در لیگ برتر ووشو اظهار کرد: با وجود کمبود منابع مالی و بودجه، در شروع سال جاری در لیگ برتر بزرگسالان شرکت کردیم، اما در ادامه سال سعی داشتیم تمرکزمان را در بخش پایه قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی در رابطه با تیم‌داری بخش خصوصی در لیگ برتر عنوان کرد: تیم‌داری در لیگ برتر را به بخش خصوصی واگذار کردیم به این شرط که هرکسی مسئولیت تیم‌داری را می‌پذیرد، صفر تا صد هزینه‌های تیم را نیز بر عهده بگیرد. یکی از باشگاه‌ها جهت حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرد، اما در آخرین اعزام‌های خود با کمبود بودجه روبرو شد. رییس هیات ووشو خراسان رضوی تاکید کرد: مسابقات کشوری و اعزام ورزشکاران به اردوهای تیم‌ملی برای هیات استان از اهمیت بالایی برخوردار است، اما وقتی شخصی مسئولیت تیمی را قبول می‌کند، باید تا پایان کار پای تیم خود بایستد. برخی اشخاص با استفاده از رسانه این توقع را ایجاد می‌کنند که اداره کل ورزش‌وجونان و هیات ووشو از تیم لیگ برتری حمایت نمی‌کنند و هیات را در معذوریت قرار می‌دهند. در حالی که هیات استان وظیفه تیم‌داری در لیگ برتر ندارد. با این وجود هیات ووشو خراسان رضوی در تامین هزینه‌ها به تیم لیگ برتری کمک کرده و نگذاشته پای تیم بر سر تامین منابع مالی لنگ بماند. وی درخصوص افتتاح خانه ووشو مشهد خاطرنشان کرد: خانه ووشو طی دو هفته آینده با حضور وزیر ورزش‌وجوانان افتتاح خواهدشد. مشکل آب این مجموعه برطرف شده و درصدد رایزنی برای حل مشکل برق آن نیز هستیم، اما خانه ووشو مشهد با توجه به زیرساخت‌های خراسان رضوی در حد و اندازه ووشوکاران خراسانی نیست و افتتاح آن باعث حل تمام مشکلات ورزشکاران این رشته در مشهد و خراسان نخواهدشد. رییس هیات ووشو خراسان رضوی بیان کرد: در چند سال گذشته برای حمایت از این رشته ورزشی به شورای شهر مشهد مراجعه کردم، اما حمایتی از این دوستان ندیدم. در حالی که هم اکنون شاهد حمایت همه جانبه شورای شهر از تیم والیبال پیام مشهد و هزینه‌های میلیاردی برای این تیم هستیم. عدالت در خصوص حمایت از تمام رشته‌های ورزشی در شورای شهر وجود ندارد و باید سیاست‌گذاری کلانی در این زمینه صورت بگیرد. زحمتکش در ادامه با اشاره به تحصیل ورزشکاران خراسانی تصریح کرد: تعداد زیادی از ووشوکاران خراسانی تحصیلات عالیه در رشته‌های مختلف را دستور کار خود قرار داده‌اند و حتی شاهد تحصیل برخی از ورزشکاران در مقطع دکترا هستیم. این دسته از ورزشکاران در آینده می‌توانند مدیران خوبی برای ووشو خراسان رضوی باشند. منبع : ایسنا
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر ووشو ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز

هلیا الیاسی  با بیان اینکه نبود رییس برای این هیات در سال های اخیر سبب شد تا این رشته های ورزشی در البرز آنچنان که باید با وجود ظرفیت ها، فعال نباشند، تصریح کرد: به همین منظور با راه اندازی پایگاه قهرمانی بیلیارد، علاوه بر کشف استعداد، زیرساختی برای تمرین و انجام مسابقات در این رشته ورزشی در استان ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر، البرز با وجود استعدادهای فراوان ورزشی در رشته های مختلف از جمله بولینگ در این بخش نیز با ضعف زیرساختی مواجه است.

الیاسی ادامه داد: به همین منظور رویکرد دیگر هیات بیلیارد و بولینگ البرز با توجه به ساماندهی صورت گرفته پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این است که برای راه اندازی باشگاه بولینگ در البرز نیز اقداماتی صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز