Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: در پی اهمال و بی‌توجهی در نظارت به پخش یک فیلم سینمایی خارجی در مرکز کیش که منجر به انتشار تصاویر نامناسب شد، با دستور رییس سازمان صداوسیما، مدیرکل صدا وسیمای مرکز کیش برکنار شد.
به گزارش خرداد و به نقل از روابط عمومی سازمان صداوسیما، عبدالعلی علی‌عسکری در نامه‌ای به علی دارابی (معاون امور استان‌ها) بر بررسی دقیق این اتفاق در مرکز صیانت و حفاظت سازمان صداوسیما تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی‌عسکری در ادامه این دستور با اشاره به لزوم شناسایی و کشف عوامل این اتفاق خطاب به معاون اموراستان‌ها، افزود: لازم است با همکاری مرکز صیانت و حفاظت سازمان موضوع بررسی و نسبت به کشف عوامل و دلایل آن و برخورد جدی با متخلفان و معرفی آنها به مراجع قانونی اقدام کنید.
بر اساس این گزارش، در ساعات گذشته تصاویری غیراخلاقی از فیلمی سینمایی با بازی جکی جان در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که از پخش این فیلم از سیمای کیش حکایت می‌کرد. این تصاویر که کاملا با ضوابط صداوسیمای ایران مغایرت داشت، در نهایت به برکناری و توبیخ برخی از کارکنان صداوسیمای کیش منجر شد. برچسب ها: صداوسیمای کیش ، رییس صداوسیما ، کیش

منبع: خرداد

کلیدواژه: صداوسیمای کیش رییس صداوسیما کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر

شهبازی، مجری صداوسیما در واکنش به توئیت آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات «نطفه اصلاح طلبی» را حرام خواند.

 

به گزارش انتخاب؛ این مجری صداوسیما در واکنش به توئیت آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات درباره نیکا شاکرمی نوشت: «اصلاح طلبی» نطفه اش حرام است. «اصولگرایی» لقمه اش!

نتیجه اولی را در این مواقع ببینید. نتیجه دومی را هم... به وقتش می‌گویم.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه