Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@03:06:28 GMT

طنین مرگ بر فتنه‌گر از دیار تاکستان های سر سبز

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۶۹۰۷

طنین مرگ بر فتنه‌گر از دیار تاکستان های سر سبز

مردم شهرستان خلیل آباد همزمان با سراسر کشور، با اجتماع در حسینیه ابوالفضلی خلیل آباد، بصیرت و میثاق امت با ولایت را در ۹ دی به نمایش گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، با فرا رسیدن هفته بصیرت و سالروز حماسه مردمی نهم دی ماه، مردم مؤمن و ولایت مدار شهرستان خلیل آباد با حضور پرشور خود در همایش بزرگداشت حماسه 9 دی با آرمان های امام و رهبری تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایش بزرگداشت حماسه ۹ دی پیش از ظهر امروز همزمان با هفته بصیرت و سالروز حماسه مردمی ۹ دی با حضور با شکوه مردم انقلابی و با بصیرت و مسئولان شهرستان خلیل آباد در حسینیه ابوالفضلی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این همایش با سردادن شعارهای الله‌اکبر، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از دشمنان این نظام و انقلاب، استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار اعلام کردند.

سخنران این مراسم سردار علی مولوی حقیقی، رئیس مجمع امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، «نصرالله جعفرزاده» پدر شهید «جعفر نعمت زاده» اولین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.

شهید جعفر نعمت زاده متولد اول فروردین ۱۳۴۲ بخش اسالم تالش می‌باشد، شهید نعمت زاده جزو نیروهای بسیجی داوطلب بود که در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در شهرستان تالش به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شده است.

کد خبر 6088630

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت