Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال قبل از دیدار دوستانه با تیم ملی قطر در کمپ اسپایر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار دوستانه با تیم ملی قطر از ساعت ۱۸ امروز برگزار شد.

* پیش از شروع تمرین بازیکنانی مثل حاج صفی، چشمی، بیرانوند و انصاری فرد مشغول ضربه به سمت توپ بودند و در این بازی با یکدیگر شوخی می‌کردند که کی‌روش هم به چالش آنها اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که سرمربی تیم ملی موفق شد توپ را روی خط مورد نظر بازیکنان بفرستد ملیپوشان سورپرایز شده و برای او دست زدند و کی روش هم با حالت احترام کشورهای شرق آسیا به آنها واکنش نشان داد.

*در ابتدای تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده و سپس خود کی‌روش تمرینات را در اختیار گرفت. در مهمترین بخش تمرینی امروز بازیکنان از میانه زمین حرکت کرده و توپ را به سمت دروازه‌ها ارسال می‌کردند و مهاجمان هم این فرصت را داشتند که توپ را از تیر ۲ به دهانه دروازه بفرستند و مهاجم دوم از موقعیت استفاده کند. این تمرین بارها و بارها تکرار شد اما عکس العمل های عابدزاده، نیازمند و بیرانوند در این بازی دیدنی بود. در یک صحنه ضربه فوق العادهمهدی ترابی را پیام نیازمند با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد که امیر عابدزاده هم پستی خود را مورد تشویق قرار داد.

* در اواخر تمرین تاکتیکی امروز بود که سر و صدای عجیبی فضای تمرین را در بر گرفت. بازیکنان یک مدرسه فوتبال به یکباره از پشت زمین تمرین تیم ملی به صورت متحد خارج شدند که این موضوع باعث جلب توجه حاضران در تمرین شد. از آنجا که تمرینات تیم ملی این روزها تحت مراقبت برگزار می‌شود مأموران حفاظتی کمپ اسپایر بلافاصله به این حرکت بچه‌های مدرسه فوتبال واکنش نشان دادند. صدای یکی از مأموران کمپ اسپایر به حدی بلند بود که تمامی اطرافیان حاضر در تمرین از این موضوع متعجب شده بودند. در ادامه هم بلافاصله این نوجوانان به بیرون از کمپ اسپایر هدایت شدند.

* در بازی درون تیمی امروز کی روش چندین بار با سوت‌های خود تمرین را متوقف کرد و به بازیکنان نحوه پرس کردن هنگام حملات تیم حریف را آموزش داد. بعد از پایان تمرین مثل آخرین تمرین قبل از بازی با فلسطین ملی پوشان حلقه اتحاد تشکیل داده و فریاد زدند «ایران ایران ایران، برد برد برد». ظاهراً این اقدام قرار است قبل از همه بازی‌ها صورت بگیرد.

*در پایان تمرین امروز کریم انصاری فرد مشغول ضربه به سمت دروازه بود که کی روش او را صدا زد و با این بازیکن به صحبت پرداخت.وی با اشکان دژاگه و سامان قدوس هم برای دقایقی به صحبت پرداخت.

*تمرین امروز ساعت ۱۹ امروز به پایان رسید.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها

به گزارش “ورزش سه”، فرزند احد قولی‌لاله، هوادار تیم  تراکتور که در بازی قبلی خانگی تراکتور برابر ذوب‌آهن به شکلی تلخ درگذشت،  امروز تماشاگر ویژه بازی تیم تراکتور است.

او که در روزهای گذشته با همدردی مالک و بازیکنان تیم تراکتور در منزل شخصی خود مواجه شده بود، امروز در عکس تیمی بازیکنان هم حضور داشت.

بازیکنان تراکتور در حالی که پیراهن شماره ۱۲ را به او اهدا کردند، او را در عکس تیمی خود نیز جای دادند.

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند