Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات معجزه‌آسای یک کارگر تبعه افغانستان که در چاه به مدت هفت ساعت گرفتار شده بود، خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی تهران درباره جزییات این حادثه گفت: یک مورد حادثه گرفتار شدن یک کارگر در چاه در ساعت ۱۲:۴۷ ظهر امروز به آدرس خیابان ستارخان، خیابان پاتریس‌لومبو به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، اظهار داشت: محل حادثه یک مجتمع مسکونی بود که در بخشی از این مجتمع یک اتاقک ۱۲ متری وجود داشت و قرار بود در آینده در این اتاقک تجهیزات برقی نصب شود. در گوشه این اتاقک چاهی به عمق هشت متر حفر شده بود و کارگری در عمق این چاه مشغول حفاری بود که به دلیل سست بودن خاک، مقداری زیادی خاک تخریب و روی این کارگر ریخته شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، حدود دو متر خاک روی این کارگر ریخته شده بود و این کارگر در زیر خاک مدفون شده بود. آتش‌نشانان با احتیاط لازم اما با دقت و سرعت ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و همزمان عملیات خاک‌برداری آغاز شد و ادامه پیدا کرد و پس از ساعت‌ها تلاش بدون وقفه آتش‌نشانان دقایقی قبل خوشبختانه آتش‌نشانان موفق شدند این کارگر را که در حدود ۲۰ سال داشت و تبعه کشور افغانستان بود به طور معجزه‌آسایی در شرایطی که امید به زنده ماندن این فرد نبود، زنده از زیر خاک خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند البته این کارگر دچار مصدومیت‌هایی شده بود اما خوشبختانه زنده بود و سریعا تحویل عوامل اورژانس شد.

بنابراین گزارش، ساکنان محل از زنده خارج شدن کارگر پس از ۷ ساعت از زیر خروارها خاک ابراز شادی کردند. 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این مرد تهرانی از چگونه بریدن سر عروس و پسرش جوانش گفت+ فیلم و عکس اسیدپاشی در افسریه چهره زیبای این زن را وحشتناک کرد+ عکس پخش صحنه ارتباط شیطانی از شبکه کیش صدا و سیما / برکناری چند کارمند + عکس رئیس دانشگاه آزاد، دانشجویان را با ماشینش زیر گرفت/ دو دانشجو مصدوم شدند + فیلم 3 اعدامی زیر طناب دار رفتند اما زنده ماندند! / در گنبد رخ داد تجاوز به یک زن کینه جو در فرودگاه! +عکس رابطه های شوم عامل اصلی انتقال ایدز بین زنان ایرانی ! همسرم مقابل چشمان من با زنان غریبه ارتباط داشت / من هم با افشین تلافی کردم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تلخ ترین فیلم دیده نشده از حادثه اتوبوس علوم تحقیقات ! +صدای ناله های دانشجویان تیرباران یک مرد آبادانی در نقطه صفر مرزی + جزییات گرفتار شدن یک جن در اصفهان! داستان دردناک پایان نامه احسان صفایی یکی از قربانی های تصادف اتوبوس علوم تحقیقات+عکس 2 مرد در نیم ساعت تازه عروس تهرانی را به خاک سیاه نشاندند +فیلم و عکس آخرین خبر از حادثه سرویس مدرسه ارومیه ای +عکس زمان حادثه

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث شادی عکس تهران معجزه ستارخان عکس فیلم تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد خانواده زندگی مرد تصادف اتوبوس دانشجویان زن دزدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و میلان در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و میلان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و میلان

سری آ ایتالیا (یوونتوس - میلان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748354

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران