Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@15:55:50 GMT

طهرانچی: با شجاعت عذرخواهی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۷۷۸۹

طهرانچی: با شجاعت عذرخواهی می‌کنم

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد  در بخش خبر شبکه یک گفت: در ابتدا لازم می‌دانم به بازماندگان این حادثه و خانواده بزرگ دانشگاه ازاد که در این مصیبت به عزا نشسته است، تسلیت عرض کنم. حادثه ابعاد مختلفی داشت که بخشی از ابعادش این عزیزان دانشجو بودند که به حق ما باید در بین آن‌ها حضور می‌یافتیم امروز سه ساعت صحبت هایشان را شنیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر ۱۰ نفری که از دست دادیم ۲۵ مجروح داشتیم در این پنج روز گذشته همه دانشگاه باید با تمام توان به این‌ها خدمت می‌کرد که انجام شد، ۹ نفر ترخیص شدند و ۱۶ نفر در بیمارستان هستند. از ملت ایران می‌خواهم که برای ۲ نفر از آن‌ها که حال وخیمی دارند دعا کنند.

رئیس دانشگاه آزاد ادامه داد: این دانشجویان شنیدند که دانشگاه چگونه در یک سال اخیر شفافیت مالی به وحود اورده و دغدغه بچه‌ها دغدغه اول دانشگاه شده است.

وی خاطرنشان کرد: حادثه به ما فرصت نداد، در ۶ آذر کار مناقصه انجام شده بود و فردای حادثه قرار بود کار جا به جایی ترابری انجام شود. خانواده بزرگ دانشگاه ازاد داغدار این عزیزان هستند ۵ نفر از این عزیزان شهرستان هستند و ما در میان خانواده‌ها حضور یافتیم ابراز همدردی کردیم.

ادامه دارد/

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طهرانچی دانشگاه آزاد واژگونی اتوبوس دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج

مهدی رمضانی در دیدار‌های جداگانه با کارگران آسیب‌دیده ضمن آرزوی سلامتی، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و خواستار تسریع در روند درمان و کار‌های اداری این کارگران شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان همچنین با حضور در منزل جعفر میرزایی کارگر فوت شده در حادثه کارگری، ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، اظهار داشت: بحث ایمنی باید جدی گرفته شده و با متخلفان برخورد شود تا کارگران دچار حادثه نشده و خانواده‌ها عزادار نشوند.

مدیرکل کار کردستان نیز در این دیدار گفت: تمام توان خود و ادارات زیر مجموعه وزارت کار در استان را در جهت حمایت از کارگران آسیب دیده بکار خواهیم گرفت، و حمایت از این اقشار را وظیفه خود میدانیم.

فرزاد پیشکاری گفت: در راستای حفظ ایمنی، بهداشت و صیانت از حق و حقوق کارگران ۲۳ بازرس کار در استان سال گذشته بیش از ۱۹ هزار بازرسی از کارگاه‌ها، کارخانجات، واحد‌های تولیدی و صنعتی، ابنیه و کارگاه‌های پرخطر را انجام داده‌اند تا کارگران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور دچار سانحه و آسیب نشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید