Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:19:33 GMT

39 واحد صنفی متخلف در بندرماهشهر تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۸۱۷۹

39 واحد صنفی متخلف در بندرماهشهر تعطیل شدند

بندرماهشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی ماهشهر گفت:در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل و ساماندهی صنوف 39 واحد صنفی متخلف در شهرستان ماهشهر پلمب شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل زبیدی یکشنبه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی و به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، ماموران پلیس امنیت عمومی به صورت محسوس و نامحسوس از 285 واحد صنفی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بدون اشاره به نوع تخلف این اصناف افزود: در همین راستا 39 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمپ شده و علاوه بر 201 مورد تذکر کتبی از 45 واحد صنفی شهرستان ماهشهر نیز تعهد گرفته شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با تاکید بر اینکه ساعت فعالیت این واحدهای صنفی تا ساعت 12 شب می باشد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
3015/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي بندرماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است

آفتاب‌‌نیوز :

اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت.

علی جنتی رئیس هیأت اجرایی حزب اعتدال و توسعه در این جلسه گفت: متأسفانه افرادی که خودی محسوب می‌شوند، هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می‌شود، ولی کسانی که غیر خودی نامبرده میشود کمترین تخلف مطبوعاتی آنان نیز موجب احضارشان به دادسرا می‌شود.

 جنتی در ادامه گفت: اتفاقات اخیر در مورد امام جمعه تهران و نادیده گرفتن تخلفات ایشان که نوعی دهن کجی به مردم یکی از این موارد است و ده‌ها مورد دیگر نیز از تخلفات و موارد غیر قانونی وجود دارد که با آن برخوردی صورت نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه فساد در کشور به صورت نهادینه و سیستماتیک در آمده و از نظر شفافیت ایران در رتبه آخرین کشور‌های عضو سازمان ملل متحد قرار دارد.

جنتی خاطرنشان کرد: ناکارآمدی و بی توجهی به مشکلات اساسی مردم از جمله وجود تورم افسار گسیخته موجبات نارضایتی اقشار مختلف مردم را پدید آورده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است