Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش مهر به نقل از سازمان خصوصی سازی، از میان مجموع بیش از ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت، حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر متوفی هستند که بر اساس مصوبه شورای عالی اصل ۴۴ قانون اساسی، وراث این دسته از متوفیان از مردادماه امسال می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت(که اسامی و آدرس آنها در سامانه سهام عدالت به نشانیwww.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

samanese.ir قابل مشاهده است)، ثبت نام و ارائه مدرک کرده و از مزایای سود و اصل این سهام بهره مند شوند.

بر این اساس نگاهی به میزان مراجعه وراث مشمولان متوفیان سهام عدالت به دفاتر پیشخوان در سراسر کشور نشان می دهد استانهای ایلام با ۱۶.۳ درصد، لرستان با ۹.۴ درصد و کهگیلویه و بویراحمد با ۴.۱ درصد بیشترین مراجعه را به دفاتر پیشخوان دولت داشته و استانهای سیستان و بلوچستان با ۰.۷ درصد، هرمزگان با ۰.۸ درصد و بوشهر و کردستان هر یک با ۰.۹ درصد کمترین میزان مراجعه را داشته اند.

همچنین در حالی از میان حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متوفی سهام عدالت، حدود ۲.۳ درصد از وراث آنها اقدام به مراجعه به دفاتر پشخوان و ارائه مدرک نموده اند که سازمان خصوصی سازی توصیه می کند وراث متوفیان مشمولان سهام عدالت برای بهره مندی از این سهام، در فرصت باقی مانده اقدام به مراجعه به دفاتر پیشخوان منتخب کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان

فریبا ولی‌پور  اظهار کرد: پس از رصد کودکان، اگر اختلال‌هایی مانند لاغری، کوتاهی قد و کم وزنی داشته باشند و این شرایط نتیجه سوء تغذیه باشد و نه بیماری، وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاه علوم پزشکی لیست این افراد را در اختیار وزارت کار قرار می‌دهد تا از آنها حمایت شود.

وی با بیان اینکه امسال روند شناسایی این کودکان از طریق مجموعه مراکز بهداشتی استان ادامه دارد، گفت: براساس این قانون کودکان بین ۶ تا ۵۹ ماهه از دهک‌های یک تا هفت حمایت می‌شوند که برای دهک یک تا پنج، ماهانه یک میلیون تومان و برای دهک‌های شش و هفت ماهانه ۶۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

ولی‌پور ادامه داد: به مادرانی که کودک کمتر از پنج ساله دارند و از اختلال لاغری، کم وزنی و کوتاهی قد ناشی از سوءتغذیه رنج می‌برند توصیه می‌شود به مراکز بهداشتی محل زندگی خود مراجعه تا پس از گذراندن مراحل آزمون وسع، آنها را به اداره کار برای حمایت معرفی کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان افزود: مادران باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال نیز به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند تا پس از مشخص شدن دهک آنها وضعیت حمایت از آنها بررسی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان