Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

عباس گودرزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی شامگاه یکشنبه در نشست بصیرتی "چهل سال بصیرت و حضور" که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) زیباشهر قرچک برگزار شد، با بیان اینکه 9دی مردم در لحظه حرکت لازم را انجام دادند،  گفت: در طول تاریخ هیچکس به خاطر نمازشب خواندن برجسته نشده است اما این لحظه شناسی افراد بوده که خیلی اهمیت دارد و همینطور هیچگاه به خاطر بی دینی هم تاکنون از کسی بد نگفته اند مگر به خاطر بی بصیرتی و عدم پیروی به موقع از ولایت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در سال 88 عده ای مثل شتر دو ساله بودند، می خواستند نه بار ببرند و نه کسی آنان را بدوشد و کنار ایستادند تا نتیجه فتنه را ببینند؛ در صورتی که باید وسط میدان می ایستادند چرا که کنار رفتن همین دوشیدن آنها بود.

گودرزی با گرامیداشت ایام الله 9 دی گفت: امروز هم ما در جنگ اقتصادی هستیم، نباید فریب دشمن را خورد، ترامپ دیوانه نیست ادای دیوانه ها را در می آورد و این ترفند اوست.

این مقام مسؤول با انتقاد از عملکرد امروز دولت مطرح کرد: اگرچه ما به این دولت رأی ندادیم اما تا لحظه آخر آن را یاری می کنیم، بازی هم در نمی آوریم و تا لحظه آخر هم از آن عبور نمی کنیم، اما از دولت درباره وضعیت کنونی سؤال داریم و نقد می کنیم.

وی با اشاره به سرنوشت برجام، اظهار کرد: آمریکا امروز برجام را نقض می کند و فردا با پررویی می گوید که می خواهیم با ایران مذاکره کنیم، ترامپ تا امروز هر کاری کرده می گوید اینها به کنار، بیایید امروز دوباره از نو شروع کنیم.

گودرزی با اظهار اینکه سرنوشت لیبی می تواند الگوی خوبی برای مذاکره با آمریکا باشد، اضافه کرد: عده ای خود را به آن راه می زنند و این نکته را  نمی فهمند و می گویند چرا نباید با آمریکا مذاکره کنیم، عده ای دنبال این هستند که نکند آمریکا از ما عصبانی شود.

وی با تشریح لوایح استعماری بین المللی، ابراز کرد: آمریکا امروز می گوید که مشکل ما با مردم نیست بلکه با سپاه و با ولایت است.

این نماینده مردم در پایان با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال گرفتن اقتدار ما است، افزود: به طور شفاف و واضح لایحه CFT یعنی علاوه بر تحریم دست و پای خود را بستن، یعنی با دست خود شرکا و معاملات تجاری خود را معرفی کردن تا علاوه بر توان دفاعی و موشکی، توان اقتصادی خود را از دست دهیم./#

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت اقتصاد، علی فکری امروز در حاشیه آغاز به کار رسمی ششمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق، اظهار کرد: امروز در آغاز به کار این کمیسیون کمیته‌های مقدماتی به بررسی می‌پردازند تا طی امروز و فردا طرفین متون یادداشت تفاهم و اسنادی که دو کشور در سفر مقامات بلندپایه طرفین به امضا برسد، با یکدیگر نهایی کنند.

وی ادامه داد: صورتجلسه مذاکرات طرفین فردا بعد از ظهر در نشست صحن علنی کمیسیون مشترک بین وزیر اقتصاد ایران و وزیر تجارت عراق به امضا خواهد رسید.

فکری به کمیته‌های بررسی اشاره کرد و گفت: پنج کمیته شامل کمیته‌های انرژی، حمل و نقل، تجارت، صدور خدمات فنی و مهندسی و سرمایه گذاری و مالی و بانکی می‌شود.

وی در خصوص دستاورد‌های این کمیته تصریح کرد: اکنون ۱۰ سند از سمت ایران در دست مذاکره است و ۱۳ سند دیگر نیز آماده است که اگر دو کشور به تفاهم برسند این ۲۳ سند برای مذاکرات و امضای نهایی در جریان سفر مقامات عالی رتبه می‌تواند آماده شود.

معاون وزیر اقتصاد اضافه کرد: علاوه بر این اسناد، برخی از پروژه‌های ویژه از جمله توسعه شهرک‌های صنعتی، متوازن سازی روابط اقتصادی بین دو کشور، سرمایه گذاری‌های مشترک بین دوطرف و رفع موانع تجاری چه حوزه مالی و بانکی و چه حوزه مقررات و قوانین وجود دارد را در این نشست پیش میبریم تا با تفاهم ایجاد شده، روابط دو کشور توسعه بیشتری نسبت به حال پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • آمریکا دیگر مقصد آرمانی محققان نیست/ تغییر الگوی مهاجرتی دانشمندان
  • سرنوشت اوکراین در سال انتخاباتی آمریکا و گزینه های کی‌یف
  • ساعت‌های سرنوشت‌سازی پیش روی مذاکره‌کنندگان در قاهره است
  • سرنوشت‌سازترین لحظه فصل رئال از دید آنچلوتی
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی