Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با وزیر جهاد کشاورزی درباره نرخ خرید تضمینی گندم، قرار است قیمت جدید خرید تضمینی گندم در کارگروهی متشکل از دولت و مجلس بر اساس هزینه‌های تولید بررسی و تعیین شود. ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷ اقتصادی اقتصاد ایران کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

عبداله حاتمیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد:امضا کنندگان استیضاح وزیر کشاورزی بر اساس توافقی که با محمودحجتی وزیر جهاد کشاورزی به عمل آوردند و اینکه به تشخیص بزرگان استیضاح به مصلحت ممکلت نبود، امضای خود را  برای استیضاح وی پس گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توافقاتی برای قیمت خرید تضمینی گندم که خواسته اصلی ما بوده است انجام شده  و در بودجه نیز قرار است تغییراتی درباره نرخ خرید تضمینی گندم به سمت بالا دهیم.

نماینده مردم در حوزه درگز استان خراسان رضوی ادامه داد: قرار است برای بودجه سال آینده عدد جدیدی برای نرخ خرید تضمینی گندم اختصاص داده شود تا نرخ آن به طور مثال به 1730 تومان یا 1830 تومان برای هرکیلوکرم گندم افزایش یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی: موافق عرضه کل گندم کشور در بورس کالا هستیمدولت برای حفظ حجتی به سرعت درباره قیمت گندم تجدید نظر کند

 

وی تصریح کرد: قرار است که گروه کارشناسی متشکل از دولت و مجلس قیمت خرید تضمینی گندم را بر اساس هزینه های تولید تعیین کند تا سودی معقولی برای کشاورزان از تولید این محصول باقی ماند.

حاتمیان در پاسخ به اینکه چه زمانی نرخ جدید خرید تضمینی گندم اعلام می شود گفت: امروز بحثی در کمیسیون کشاورزی مجلس بود اما قرار است بر اساس بررسی که گروه کارشناسی انجام می هد نرخی اعلام می شود.

انتهای پیام/

R1342/P/S7,77,83/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت جهاد کشاورزی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان، جشنواره پخت نان و غذا‌های نان پایه با مشارکت ۸۰ شرکت کننده از نانوایان، کشاورزان و اهالی روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

علی نجفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود گفت: این جشنواره باهدف معرفی نان‌های باکیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های باکیفیت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد