Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@15:01:08 GMT

دستگیری ۳ بدل‌انداز طلا در رزن

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۸۹۰۸

دستگیری ۳ بدل‌انداز طلا در رزن

خبرگزاری مهر: سرهنگ محمد باقر سلگی از دستگیری ۳ بدل انداز طلا در رزن خبر داد و در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند ۳ نفره بدل انداز طلا در شهرستان رزن، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی و شگرد‌های خاص پلیسی اعضای این باند شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه ۳ متهم در این خصوص دستگیر و در بازجویی‌های فنی به جرم خود اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلگی با بیان اینکه از متهمان تعداد ۱۰ سکه تقلبی کشف شد، عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند.

دستگیری ۴ خرده فروش مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان رزن همچنین از دستگیری ۴ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت چند خرده فروش مواد مخدر در یکی از مناطق شهرستان رزن، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی و شگرد‌های پلیسی، اعضای این باند و محل اختفای آنان شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه ۴ نفر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان رزن بابیان اینکه امروزه مواد مخدر سنتی جای خود را به مواد مخدر صنعتی داده اند که قدرت تخریی چندین برابر دارند و فرد مصرف کننده حتی با یک بار مصرف نیز در دام اعتیاد گرفتار می‌شود؛ از والدین خواست با رعایت هشدار‌های پلیس در خصوص پیشگیری از اعتیاد، از خود و خانواده مراقبت کنند.

دستگیری ۲ سارق سیم برق

سرهنگ محمد باقر سلگی اضافه کرد: در ماموریت دیگری در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات پلیسی و بررسی‌های به عمل آمده و تحقیقات گسترده، مامورن انتظامی ۲ سارق غیر بومی که در شهرستان رزن اقدام به سرقت سیم‌های برق و وسایل برقی کشاورزان می‌کردند را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلگی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری بدل انداز طلا رزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد جوان در قالب شرکت هرمی در منزلی در شهرستان نوشهر، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از آن تعدادی مدارک و مستندات مربوط به شرکت‌های هرمی را کشف کردند.

سرهنگ درویشی بیان کرد: در این رابطه ۲۲ جوان که از اعضای باند شرکت هرمی بودند دستگیر شدند و به صراحت به فعالیت و عضویت غیر قانونی خود با سرمایه ۲ میلیاردی و همچنین عضوگیری و افزایش زیر شاخه در سیستم شرکت هرمی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آن جا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ علی اکبر درویشی از شهروندان خواست: ضمن عدم توجه به درخواست‌های افراد در سایت‌های فضای مجازی در ارتباط با اشتغال زایی و سایر موارد، هرگونه فعالیت افراد سود جو را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ خبر بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه