Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، فرهاد بابایی مسوول روابط عمومی اورژانس کاشان افزود: یک دستگاه ال ۹۰ حدود ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در آزادراه کاشان- قم، رو به روی مسجد شهدا در نزدیکی روستای سن سن، با یک دستگاه تریلی تصادف کرد به علت شدت حادثه سه نفر زن و ۲ نفر مرد جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به حضور بموقع نیرو‌های امدادی در صحنه بیان کرد: یک مرد با بیش از ۶۰ سال سن در جریان این حادثه به شدت آسیب دیده بود که بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول روابط عمومی اورژانس کاشان در مورد علت حادثه یادآور شد: بنابر مشاهدات خودروی ال ۹۰ به شدت آسیب دیده بود که باید کارشناسان پلیس در این زمینه اعلام نظر کنند.

طول آزادراه کاشان - قم نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر است و به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، ۶۶ نفر تنها از فروردین تا آبان ماه امسال در این آزادراه جان خود را از دست دادند.

وجود سه نقطه حادثه خیز و فقدان روشنایی، دوربین‌های کنترل سرعت، تابلو‌ها و چراغ‌های هشدار دهنده، مجتمع‌های خدماتی، مسیر دسترسی خودرو‌های امدادی و انتظامی، روکش آسفالت، نبود ماشین آلات سنگین و راننده ماهر هنگام بروز حادثه از جمله کاستی‌های بارز آزادراه کاشان- قم به شمار می‌رود.

این محور بخشی از آزادراه هفت به طول ۴۶۵ کیلومتر است که از تهران آغاز می‌شود و با عبور از استان قم، در اصفهان پایان می‌یابد.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف خودروهای سواری پراید و تارا خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف دو خودروی سواری تارا و پراید ساعت ۱۲:۱۰ امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی ۱۱۵ افزود: این حادثه در جاده بویین میاندشت - الیگودرز رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: پنج نفر شامل سه کرد، یک زن و یک کودک هشت ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

عابدی اضافه کرد: دو زن نیز بر اثر این جادثه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 750516

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی