Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین رفیعی پور عصر یکشنبه در بازدید از روستاهای بخش مرکزی تنگستان اظهار داشت: سیاست و نگاه دولت تدبیر و امید در موضوع خدمت رسانی به مردم حضور مسئولان و دست اندرکاران دولت در میان مردم برای آگاهی و تسهیل مشکلات آنان است.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه حل سریع مشکلات و مسایل مردم از مهمترین ضروریات دولت است افزود: فرمانداری شهرستان تنگستان با تشکیل تیمی متشکل از  معاون عمرانی، بخشداران و روسای ادارات از بخش های مختلف شهرستان و روستاهای آن بازدید میدانی و با مردم ارتباط چهره به چهره داشته و خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی پور هدف اصلی از این بازدیدها را ارتقای اعتماد مردم نسبت به نظام و دولت عنوان کرد و ادامه داد: بسیاری از مشکلات مردم به دلیل عدم دسترسی به مسئولان مربوطه حل نشده و یا مورد توجه جدی قرار نگرفته است که با این نوع بازدیدها این مشکلات از نزدیک به گوش و نظر دولتمردان می رسد.

فرماندار تنگستان در این بازدید به دستگاه های اجرایی زیربط دستور داد که سریع تر نسبت به رفع مشکلات مردم در این روستاها اقدام کنند.

فرماندار تنگستان به همراه معاون عمرانی، بخشدار مرکزی و روسای برخی ادارات از برخی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستاها و ساکنان آن قرار گرفت.

در این بازدید شوراهای اسلامی، دهیاران و اهالی روستا در حضور فرماندار شهرستان تنگستان مهمترین مطالبات ساکنان روستاهای سمل شمالی، سمل جنوبی و گلنگون در بخش مرکزی شهرستان را تامین زیر ساخت ها و جاده روستایی، بهسازی و آسفالت جاده های روستایی، جنگل کاری، رفع تداخلات مرزی و رفع مشکلات و موانع موجود در روستا عنوان  کردند.
 

کد خبر 4499969

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تنگستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود