Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@06:13:27 GMT

مدیریت جهادی علاج ناکارآمدی مدیریتی است

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۹۱۲۰

مدیریت جهادی علاج ناکارآمدی مدیریتی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد لاریجانی عصر یکشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در دلوار تنگستان اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با ابزار مختلف در راستای ضربه‌زدن به این نظام و انقلاب حرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: فتنه سال ۸۸ یک کودتای تمام‌عیار بود که هدف طراحان و مدیران این فتنه سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و اتاق فکر آن در خارج از مرزهای کشور بود و به دنبال ایجاد آشوب در کشور بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد حقوق بشر با تشریح نقش آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها، انگلیسی‌ها، دیگر کشورهای اروپایی، رژیم صهیونیستی، منافقین و ضد انقلاب‌ در جریان فتنه بیان کرد: تضعیف و نابودی دموکراسی اولین هدف دشمنان در این جریان بود.

وی یکی از ریشه‌های اصلی فتنه ۸۸ را دشمنی غربی‌ها با اسلام دانست و ادامه داد: در حالی که دشمنان به گمان خود خیال می‌کردند که فتنه باعث شکست نظام شده است، حماسه ۹ دی که فتح‌الفتوح بود همه چیز را برگرداند.

لاریجانی تصریح کرد: کشورهای غربی و آمریکا سه عامل را به عنوان عوامل اصلی شکست خود در جریان فتنه می‌دانند که شامل رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، حضور قاطع دستگاه‌های امنیتی، انتظامی از جمله سپاه و تشکیلات قضایی و حضور بموقع مردم در صحنه بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از دسترسی آزاد مردم به اطلاعات ذهن و فکرشان را تحت‌الشعاع قرار داد و افکار مردم را ناامن کرد ادامه داد: هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی توانست مردم را آگاه و هوشیار کند تا حماسه ۹ دی خلق شود.

دبیر ستاد حقوق بشر خواستار سازماندهی و تجزیه و تحلیل مکانیزم‌های مقابله با فتنه شد و افزود: ملت ایران دیگر از فتنه و تهاجم هراسی ندارد ولی فتنه‌های دیگری در راه است و باید برای مقابله با آن آماده بود.

وی با تشریح شرایط اقتصادی و معیشتی مردم، تاکید کرد: دشمنان در تلاش برای ایجاد نارضایتی در بین مردم هستند و می‌خواهند با استفاده از ابزار مختلف بین مردم و مسئولان و نظام فاصله بیاندازند.

لاریجانی با تاکید بر اینکه در راستای حل مشکلات جامعه و مطالبات مردم مدیران باید جهادی وارد صحنه شوند گفت: مدیریت جهادی علاج  ناکارآمدی مدیریتی است و مسئولان باید به صورت جهادی برای رفع مشکلات تلاش کنند.

وی از ایران به عنوان کشوری پیشرفته در حوزه تکنولوژی نام برد و اظهار داشت: یکی دیگر از توانمندی‌های ایران اسلامی نفوذ در سطح منطقه است و شرایط به گونه‌ای است که همه تحولات منطقه باید با حضور ایران محقق شود.

لاریجانی با اشاره به اینکه ولایت‌مداری تنها راه نجات از توطئه و فتنه‌ها محسوب می‌شود اضافه کرد: هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان در مقابل تبلیغات سوء دشمن علیه ایران اسلامی ضروری است.

کد خبر 4499970

منبع: مهر

کلیدواژه: 9 دی بوشهر ستاد حقوق بشر فتنه 88 قوه قضاییه محمدجواد لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند