Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهدی هاشمی ملی‌پوش سابق بوکس ایران گفت: این خیلی بد است که مشکلات درون خانوادگی بوکس را رسانه‌ای کنیم.

مهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه آیا حضور مربی کوبایی برای تیم‌های پایه مفید خواهد بود، اظهار داشت: این یک اقدام مثبت است، اما بوکس ایران در کوتاه مدت هم نتیجه می‌خواهد و اینکه در تمام صحبت‌ها گفته شود تا ۲۰۲۰ توقع مدال از تیم ملی نداشته باشیم، حرف درستی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من مربی کوبایی را به عنوان سرمربی تیم‌های پایه و بزرگسالان بیاورند و سایر مربیان هم در کنار او کار یاد بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور بدون حضور سرمربی کوبایی برگزار می‌شود، گفت: این نخستین بار نیست که چنین اتفاقی رخ می‌دهد و در قهرمانی کشور بزرگسالان هم شاهد بودیم که سرمربی تیم ملی تنها دو روز مسابقات را از نزدیک تماشا کرد. بهتر بود خود مربی کوبایی این رقابت‌ها را از نزدیک میدید تا نفرات مدنظرش را گزینش کند.

ملی‌پوش سابق بوکس ایران ادامه داد: تا جایی که من اطلاع دارم رقابت‌های قهرمانی کشور جوانان چند بار تعویق افتاده و این موضوع روی روند آماذه‌سازی بوکسور‌ها تاثیر منفی دارد. این برنامه بودن و هرج و مرج به بوکس ضربه می‌زند. چندی پیش به حسین ثوری پیشنهاد دادم یک کارشناس بی‌طرف و دلسوز را به عنوان بازرس انتخاب کند تا گزارش عملکرد کسانی که تخلف می‌کنند یا اشتباهات زیادی دارند را به او بدهد، اما هیچوقت این موضوع عملی نشد.

کارشناس بوکس در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم ملی بوکس را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا چطور ارزیابی می‌کند، گفت: بحث نفرات مطرح نیست و مهم نحوه آماده‌سازی این بوکسور‌ها است. در مصاحبه‌های قبلی کادر فنی تیم ملی خواندم که مدعی بودند باید به برخی بوکسور‌های حاضر در اردو نحوه گارد گرفتن و نکات اولیه را آموزش دهند در حالی که وقتی یک بوکسور قهرمان یا نایب قهرمان کشور می‌شود، نیازی به تغییر گارد ندارد. دیگر نباید با اینگونه صحبت‌ها برای خودمان زمان بخریم و کسب مدال را به تعویق بی‌اندازیم، چون نفرات مثل سجاد محرابی و سالار غلامی توانایی مدال گرفتن در قهرمانی آسیا را دارند.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: چند روز قبل در یک برنامه زنده صحبت‌هایی از سوی سرمربی و تیم ملی و دوست خوبم احسان روزبهانی مطرح شد که زیاد جالب نبود. این خیلی بد است که مشکلات درون خانوادگی را رسانه‌ای کنیم و وقتی مهمان یک برنامه هستیم، کسی که روی خط تلفنی برنامه می‌آید را اینگونه مورد هجمه قرار دهیم. قصد طرفداری از شخص خاصی را ندارم، اما با نهایت احترام، اگر من در آن برنامه حضور داشتم جواب احدی و روزبهانی را میدادم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوکس احسان روزبهانی اکبر احدی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.
 
امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:
 
در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.
 
در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.
 
در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.
 
در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.
 
فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.
 
در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.
 
در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.
 
در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.
 
در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.
 
در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر