Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل‌ روز گذشته، ۹ دی‌ماه‌ در حاشیه دیدار با سه خانوار تحت حمایت کمیته امداد با اشاره به اجرای موفق طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد، گفت: طرح توانمندسازی به صورت جدی و دقیق از سوی کمیته امداد استان اردبیل اجرا می‌شود که از این طریق شاهد خوداتکایی بسیاری از مددجویان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه خانوار بی‌بضاعت با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی به موفقیت‌های بیشماری در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دست یافته‌اند، افزود: در بسیاری از مواقع شاهد کارآفرینی مددجویان تحت حمایت نیز هستیم که این امر نشانگر اجرای مؤثر طرح‌های توانمندسازی برای افراد نیازمند جامعه است.
بهنامجو با اشاره به اینکه باید در ایجاد درآمد پایدار برای اقشار محروم جامعه گام‌های ارزنده‌تری برداشته شود، بیان کرد: با ایجاد پنجره واحد و در نظرگرفتن اعتبارات اشتغال‌زایی و جذب آن، برای کارآفرینی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل نیز تمهیدات مناسبی به کار گرفته خواهد شد.
استاندار اردبیل با بیان اینکه کمیته امداد علاوه بر ایجاد اشتغال در تأمین نیاز‌های اساسی خانوار تحت حمایت نیز فعالیت‌های گسترده‌ای دارد، گفت: در بخش مسکن و درمان خانوار تحت حمایت اقدامات شایسته‌ای در طول سال صورت می‌گیرد که باید چنین خدماتی تداوم داشته باشد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اردبیل اجتماعی توانمندسازی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید اکبر حسینی موخر گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز، ۴ هزار و ۱۲۸ درخواست مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری با موضوع درخواست کمک‌های مالی با سرفصل‌هایی نظیر دارو، درمان، خرید جهیزیه، مالی، ودیعه مسکن و … واصل شد.

وی افزود: بر اساس گزارش پرداخت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز به عنوان متولی پرداخت‌ها، تاکنون به ۲ هزار و ۹۱۰ متقاضی مددجوی بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید استان و غیر مددجویان، ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده و پرداخت به سایر متقاضیانی که در بازه زمانی سفر استانی درخواست داده‌اند نیز در دستور کار است.

کد خبر 6095500

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه