Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان يزد گفت: پيش‌بيني مي‌شود با استقبال مردم دوستدار اهل بيت اين استان و همت خيرين، ميزان مشارکت‌هاي مردمي تا پايان امسال به 25ميليارد ريال برسد
به گزارش روابط عمومي ستاد بازسازي عتبات عاليات، محمدرضا جعفري خرمي افزود: مردم نيکوکار اين استان در 9 ماهه سال 1397، 14 ميليارد و 200 ميليون ريال براي بازسازي مکان‌هاي مذهبي شيعيان در عراق کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفري خرمي در نشست ستاد عتبات عاليات ابرکوه با بيان اينکه تاکنون ريال پولي نقد يا ارز، از ايران براي بازسازي عتبات از کشور خارج نشده است افزود: پول و طلاهاي اهدايي مردم صرف خريد از صنايع داخلي و اجناس مورد نياز براي بازسازي عتبات شده و سپس به عراق ارسال مي‌شود.
اين مسئول اظهار داشت: براي جمع‌ آوري کمک‌هاي مردمي جشنواره و سوگواره نشانه ارادت در استان برگزار مي‌شود که جشنواره ابرکوه هفتم اسفندماه امسال همزمان با سالروز ميلاد با سعادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.
جعفري خرمي با اشاره به نقش مردم در بازسازي عتبات عراق تصريح کرد: صحن مطهر حضرت زهرا (س) در نجف اشرف در وسعت 220 هزار متر مربع زيربنا در دست‌ ساخت است.
وي خاطرنشان کرد: صحن مطهر حضرت زينب (س) هم درکنار خيمه‌گاه و در جوار حرم مطهر امام حسين (ع) در دست ساخت است.
وي همچنين با قدرداني از مشارکت و کمک‌هاي مردمي در اربعين حسيني گفت: 31 موکب از استان يزد در اربعين حسيني در شهرهاي کربلا، کاظمين، نجف و مسير پياده روي زائران، پذيرايي و خدمات‌رساني ‌کردند که چهار موکب آن مربوط به شهرستان ابرکوه بود که در اين زمينه فعاليت چشم‌گيري داشتند.
امام‌جمعه و رئيس ستاد بازسازي عتبات ابرکوه هم در اين نشست با قدرداني از مردم اين شهرستان گفت: مردم ابرکوه در بازسازي عتبات عراق مشارکت خوبي دارند.
حجت‌الاسلام سيد ابراهيم حسيني اظهار داشت: در مجموع مردم اين شهرستان با اهدا 2 ميليارد ريال وجه نقد، 10 تخته فرش و طلا در بازسازي عتبات مشارکت کردند.
شهرستان 53 هزارنفري ابرکوه در140کيلومتري جنوب غربي شهر يزد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید

 محمدباقر خلفی افزود: بیش از ۳۱۰ میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال کمک‌های خیرین در بخش‌های مختلف برای کمک به معیشت خانواده‌ها و تامین بخشی از نیاز‌های اقشار آسیب پذیر از جمله تهیه مسکن، کمک به پرداخت اجاره بهاء، تامین وسایل ضروری و امکانات زندگی اقشار کمتربرخوردار و زوج‌های جوان در قالب تامین بخشی از جهیزیه، اهداء کفش و لباس و سایر لوازم ضروری از قبیل یخچال، بخاری، کولر از طریق کمک‌های مردمی و خیرین داوطلب هلال احمر جمع آوری و ۹۹هزار و ۴۲۸ نفر از آن بهره‌مند شده اند.
 
وی گفت: در بخش حامیان سلامت و با مشارکت ۲۷ مرکز درمانی،۲۸ داروخانه و ۲۰۳ نفر از پزشکان خیر به ۴۴هزار و ۴۲۵ نفر خدمات دارویی، درمانی به ارزش ۳۳ میلیارد و ۸۷۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال ارائه داده است.
 
وی افزود: این کمک‌ها در قالب طرح پنجره‌های امید و با رویکرد حفظ کرامت انسانی، فرهنگ صلح، نوعدوستی و ایجاد امید، برابری و صمیمیت در جامعه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • پیش‌بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است