Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممیزی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:در راستای اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان ابهر حین کنترل محورهای مواصلاتی و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی، 66 دستگاه تلفن همراه از نوع قاچاق کشف و راننده خودرو در این زمینه دستگیر شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان  ادامه داد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و خارج از نوبت در شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز این شهرستان  مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: براساس حکم صادره عامل قاچاق کالا علاوه بر ضبط کالای قاچاق به پرداخت جریمه نقدی به میزان 916 میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/ن

 

کشف 81 دستگاه تلفن  همراه از یک خودرو در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه هشتم بدوی شهرستان اصفهان گفت: پرونده حمل کالای قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه کانتینر به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
سید عبد الرحیم قاسمی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده علاوه بر ضبط کالای قاچاق متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج