Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@23:09:39 GMT

توضیحات پیمان معادی درباره شبهات فیلم «بمب»

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۰۳۶۲

فکر کردم خیلی کوتاه به بیشترین موارد مچ‌گیری‌شده توسط این عزیزان پاسخ بدم!

 ١- بله در اون زمان دکل‌های مخابراتی وجود داشت. اصولا دکل‌های مخابراتی از زمان ورود مخابرات به ایران وجود داشتن با این تفاوت که در اون روزها غیب شدن دکل‌ها امری معمولی نبود!

٢- بله علمک گاز وجود داشته. اون چراغ گازی‌های رو دیوار که در خاموشی زمان بمباران تهران روشن می‌کردیم با باتری کار نمیکردن و گازی بودن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٣- بله فیلم «خانه دوست کجاست» کیارستمی عزیز محصول سال شصت و پنجه و در سال شصت و شش اکران شده.

۴- بله گروه Beegees هنوز وجود داشت و این آهنگ به‌خصوص مال هشت سال قبل از داستان ماست. برخی از جوانان غرب زده و منحط اون روزگار هم تلاش می‌کردند تا شبیه جان تراولتای فیلم «تب شنبه‌شب» حرکات موزون و جلف انجام بدن.

۵- بله روم به دیوار مدونا هم بود و تا این حد هم بود که بچه‌های مدرسه دو تا عکس بزرگ مارادونا میگرفتن و یه عکس کوچک مدونا جاش میدادن.

۶- بله متاسفانه معلم بدون ریش هم وجود داشت!

۷- نخیر؛ نسل خانم‌های زیبا و تر و تمیز، بعد از موشک‌باران و جنگ به‌وجود نیامد. زمان جنگ هم بودن و کم هم نبودن!

۸- نخیر؛ کتک زدن و خوردن خیلی هم بیشتر از این‌که تو فیلم هست با دلایل دم‌دستی و الکی تو مدرسه‌ها اتفاق می‌افتاد. من و سیامک انصاری و علیرضا عصار با هم تو همین مدرسه درس می‌خوندیم و کتک‌ها خوردیم که قصه‌ش خیلی مفصله!

در آخر هم باید بگم که قطعا فیلم ما مثل بقیه فیلم‌های جهان بدون ایراد نیست فقط قصد داشتم تا خیال اون دسته از رفقا رو یه کم راحت کنم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت هفته معلم و ایام شهادت استاد شهید مطهری گفت: استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان نابغه زمان خویش، پاسخگوی تمام نیاز های علمی فلسفی و عرفانی بودند ودر راستای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب زحمات بسیاری را متحمل شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه افزود: استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان معلمی در تراز انقلاب اسلامی خوش درخشید و معلمی برای تمام دورانها است.

وی گفت: استاد شهید مطهری علاوه بر تدریس در حوزه های علمیه در سطوح مختلف، بعنوان استاد دانشگاه پاسخگوی تمام مسائل علمی بودند و برای رفع شبهات علاوه بر تدریس به تالیف کتاب پرداختند و کتب این شهید سعید گویای جامع بودن ایشان است.

وی یادآور شد: استاد مطهری در عرفان و تفسیر یکی از شاگردان ممتاز مکتب اسلام محسوب می شدند و از اساتیدی همچون علامه طباطبایی بهره برده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه بیان کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم فرصتی برای احترام به این مقام منیع علم و قلم است.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: تألیفات شهید مطهری نیاز علمی امروز جامعه را تأمین می کند و کمک شایانی برای رفع شبهات مطرح در جامعه کنونی است.

کد خبر 6092662

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • اینجا به تماشای ایثار بنشینید؛ معلمانی که پیامبر زمان خود شده‌اند
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد
  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان | این خانم روان درمانگر سریال است یا...؟ | پاشنه آشیل «افعی تهران» | ببینید
  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • رِندی پیمان معادی در «افعی تهران»/ اشکال این اتاق درمان کجاست؟