Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:07:26 GMT

تردد در محورهای برف گیر فارس جریان دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۰۵۱۶

تردد در محورهای برف گیر فارس جریان دارد

شیراز- ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: تردد خودروها در محورهای برفگیر این استان از جمله محورهای دشت ارژن، سپیدان، آباده، اقلید، خرم بید و بوانات جریان دارد.

علیرضا سیاهپور دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف که از روز گذشته در این محورها آغاز شده همچنان ادامه دارد.
وی ادامه داد:پیشنهاد می شود رانندگان برای تردد در محورهای شیراز – دشت ارژن، محور جدید دشت ارژن – کازرون، شیراز – سپیدان، محور آباده به سمت خسرو شیرین و سمیرم و همچنین محور خرم بید (گردنه کولی کش)ومحورهای حوزه اقلید و بوانات با رعایت مقررات و سرعت مطمئن از زنجیر چرخ استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: افزون بر 900 نیروی راهداری در این محورها و سایر نقاط استان و گشت های راهداری در مسیرها حضور دارند.

**فرسودگی ناوگان، کار خدمات رسانی را سخت کرده است
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، با اشاره به اینکه به دلیل فرسودگی ناوگان راهداری، کار خدمات رسانی به سختی انجام می شود گفت: تجهیزات و ناوگان راهداری استان شامل ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک نیازمند نوسازی است.
سیاهپور افزود: هم اینک میانگین عمر ماشین های نمک پاش ما 14 سال و میانگین عمر لودر و گریدر حداقل 23 سال است که چنین ناوگانی حتما باید نوسازی شود.
وی ادامه داد: 90 درصد ماشین آلات سنگین، 75 درصد ماشین آلات نیمه سنگین و 40 درصد ماشین آلات سبک ناوگان راهداری فارس که متشکل از 574 دستگاه انواع ماشین آلات است نیازمند نوسازی است.
بارندگی که در مناطق سردسیر فارس به صورت برف بوده از عصر یکشنبه نهم دی آغاز شد.
فرید اسماعیل زاده رئیس اداره پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی فارس شنبه هشتم دی به ایرنا گفت: سامانه بارشی فعال تا اواخر دوشنبه دهم آذرماه ادامه خواهد داشت و به تناوب از سمت غرب استان موجب وزش باد، بارش باران، رگبار و رعد و برق و بارش برف در نقاط سردسیر و ارتفاعات استان خواهد شد و مناطق شمالی و شمال غرب استان را تحت تاثیر قرار می دهد.
6122 /1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی راهداری فارس حمل و نقل جاده ای بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از آمادگی برای مدیریت بارندگی و رفع ماندآب احتمالی در شهر در روزهای آینده خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی شمسی با اشاره به آمادگی برای مدیریت بارندگی‌های پیش‌رو، اظهار داشت: پس از بارندگی‌های ابتدای فروردین‌ماه و ماندآبی که در شهر رخ داد، بررسی‌های میدانی در هشت منطقه آغاز و لایروبی‌های مورد نیاز انجام شد. لوله‌گذاری در خطوطی که نشست کرده بودند نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها بارندگی از چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه آغاز می‌شود و تا روز شنبه ادامه دارد گفت: با توجه به ماهیت بارندگی‌ها در فصل بهار هنوز پیش‌بینی نشده است در نهایت در این چند روز چند میلیمتر بارندگی در اهواز خواهیم داشت. بنابراین آمادگی صددرصدی داریم تا در سریعترین زمان ممکن ماندآبی که در شهر ایجاد می‌شود، رفع شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در هر بارندگی، مساله یکی از محلات خود را نشان داده است و تلاش شده مشکلاتی که احصاء شده‌اند، رفع شوند.

وی با اشاره به اینکه تمام ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری اهواز آماده هستند و 50 تانکر مکنده هم اجاره کرده‌ایم گفت:ماشین‌آلات دستگاه‌های دیگر مانند نفت، فولاد و نیشکر نیز آماده هستند تا در صورت وقوع بارندگی بیش از حد نرمال با استفاده از همه ظرفیت استان خوزستان، در کمترین زمان ماندآب از شهر اهواز  خارج شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز