Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کردستان، رئیس کل دادگستری استان کردستان به‌همراه معاونین قضایی از دادگستری شهرستان دهگلان بازدید کردند.

محمد رضا مترقب رئیس‌کل دادگستری استان کردستان در ابتدای این سفر از شورا‌های حل اختلاف این شهرستان بازدید و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس در جمع قضات شهرستان دهگلان از زحمات همکاران قضایی و اداری تشکر و از اینکه در یک شهرستان با داشتن حداقل امکانات در حال خدمت هستند تقدیر کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان هدف حضور در شهرستان را بازدید از مراجع قضایی و بررسی پرونده‌های قضایی عنوان و تصریح کرد: استقلال و اقتدار قضات در صدور آرا و حفظ سلامت مجموعه از مهمترین ارکان یک دادگستری است.

وی با بیان اینکه قضات باید با همکاران و مراجعان با خوش‌رویی و اخلاق خوب برخورد کنند افزود: قضات باید با عمل به قانون و رعایت مقررات خدمتگزار مردم باشند.

مترقب گفت: در جرائم غیر مهمه تاکید دستگاه قضایی بر حبس‌زدایی است.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان در پایان ضمن توصیه به مراقبت از اموال مردم و بیت‌المال خاطرنشان کرد: با افراد متخلف و اشخاصی که حقوق مردم را تهدید می‌کنند در هر پست و جایگاهی برخورد قاطع و بدون اغماض صورت گیرد.

انتهای پیام/ز

اجازه نمی دهیم اشخاصی حقوق مردم را تهدید کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان

این نمایشگاه در ۱۸ غرفه از دستاورد‌های قضایی در بخش‌های ادارات کل پزشکی قانونی، زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، بازرسی، ثبت اسناد و املاک و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، معاونت‌های مالی پشتیبانی، منابع انسانی و امور فرهنگی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم وآمار و فناوری اطلاعات، تعزیرات حکومتی، بنادر، گمرکات و اموال تملیکی، مقابله با قاچاق سوخت، حقوق عامه، حفظ حقوق بیت‌المال، ساماندهی پارکینگ‌ها و اقتصاد مقاومتی، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، مرکز حل اختلاف، دیوان عدالت اداری و حفاظت اطلاعات و روابط عمومی و ارتباطات به نمایش در آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه این بازدید گفت: از مجموع ۵۰ هزار فقره پرونده قابل سازش استان هرمزگان در سال گذشته، ۲۲ هزار مورد منتهی به صلح و سازش شده است.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد اراضی موقوفه، کل اراضی حریم دریا و بیش از ۹۰ درصد جزایر استان هرمزگان حدنگاری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان