Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی- هرچه میخواهیم زیر سبیلی بی ادبی های برخی مسئولان را رد کنیم ، انگار نمیشود ! هر روز و هر هفته و هر ماه سوژه ای یافت میشود بدتر از سوژه قبلی ! دائم بی احترامی و طلبکاری و دو قورت و نیم باقی بودنشان حرصت را در می آورد ! حیا را خورده و آبرو را قی کرده اند !

به گزارش افکارنیوز، مگر کجای زمین خدا ایستاده اید که اینگونه کری میخوانید و خدا را بنده نیستید و به مردم چونان رعیت زیر دستتان نگاه میکنید گویی برده و اسیر و عبیر شمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

آن صحبتهای شخص شخیص رئیس جمهور در سالهای خدمتشان که حاوی حدود 50 توهین به مردم و منتقدانشان بود و در همین سفر آخرشان به سرخه هم که با طنز مخصوص زنونابین ، به ریش همه خندیدند ... وزیر بهداشت هم که در کابینه پس از جناب آخوندی ، گل سرسبد این فکاهیات هستند با پیشنهادات فیزیوتراپی و بمال بمالشان ... برخی نمایندگان مجلس هم که کلا روی سنگ پای قزوین را سفید کرده اند با این ادبیات لمپن و طلبکار مدارانه ... به جای عذر خواهی هم میگویند به تو ربطی ندارد!صحبت نکن! بعضی ها هم که شب خوب نمیخوابند فردایش کنترل جلسه از دستشان در میرود و ...

شماها هم قبل از این میزنشینی و پست و مقام ، فردی عادی در این مملکت بودید و ادعا میکردید که اگر من جای فلانی بودم و پستی داشتم فلان میکردم و بهمان ...

چه شده که از آن طرف میز به این طرف ، راهی به جز دشنام نیست ! نه خدمتی میکنید، نه تلاشی برای حل مشکلات مردم میکنید ، برخی از شما مسئولان فقط و فقط به فکر منافع شخصی خودتان هستید و توقع دارید هر جا پا میگذارید، همه شما را بشناسند و تا کمر خم شوند و بله قربان گویان به دنبال راه اندازی مساله شخصی شما باشند ... مردم هم گور پدرشان هرچه باداباد ... اگر گرانی است ، اگر تورم است، اگر قدرت خرید ندارند ، اگر چهار نفر در آتش سوزی مدرسه میسوزند ، ده نفر در اتوبوس دانشگاه میمیرند ، سرویس مدرسه ای خارج از عرف سوار میکند و از پل سقوط میکند و و و ... به شما چه ربطی دارد آخر ! همه کار حباب است ! شاید اصلا بهتر باشد حباب که آنقدر زور و قدرت تدبیر دارد بیاید مسئول شود ! چه کسی گفته مسئول مربوطه باید اول عذرخواهی کند دوم استعفا دهد سوم با متخلفین برخورد شدید کند چهارم دلجویی از خانواده ها کند و و و ...

چه حرفهایی میزنیم ها ! توقعاتی داریم ما هم ! مسئول و این حرفها ! قدیم بود که میگفتند ادب مرد به ز دولت اوست !حاشا و کلا ! بروید سرتان به کار خودتان باشد ! عه !!!

صفورا ترقی

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زمین رئیس جمهور وزیر بهداشت نمایندگان مجلس ادبیات مشکلات مردم گرانی تورم آتش سوزی اتوبوس مدرسه خانواده دولت تورم توهین فحش روحانی محسن هاشمی کابینه قاضی زاده درازهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شهرستانی ستاد یادواره شهدای شهرستان ارومیه درخصوص کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی در فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این نشست غلامحسین عماری فرماندار ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

فرماندار شهرستان ارومیه در ادامه این جلسه به تعداد شهدا،جانبازان و آزادگان شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان ارومیه با ۳ هزار و ۱۰۰ نفر شهید و ۷ هزار و ۳۰۰ نفر جانباز و ۵۲۲ نفر آزاده بیشترین آمار را نسبت به سایر شهرستان های استان دارا ست.

در ادامه عماری گفت: شهدا محور وحدت و همبستگی و منعکس کننده نور الهی در جامعه هستند و یادواره شهدا به جهت کسب و اشاعه نور و توسعه رحمت و برکت در جامعه خواهد بود.

وی از امتیازات شهرستان ارومیه، به برجستگی فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: این فرهنگ باید در شهرستان حفظ و تقویت شود.

در پایان این جلسه احکام مسئولین کمیته ها و دبیران جهت پیگیری ماموریت ها محوله ابلاغ شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • معلمی که مشق عشق می‌کند
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه