Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@22:06:30 GMT

طول عمر بیشتر با یک میوه جادویی

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۱۰۷۸

طول عمر بیشتر با یک میوه جادویی

رکنا: برای طول عمر بیشتر توصیه می شود میوه آووکادو را در سبد غذایی تان قرار دهید.

دکتر جولیت کلو، متخصص تغذیه گفت: «آوکادو پادشاه غذاهایی محسوب می‌شود که می‌توانند کلسترول را کاهش داده و سلامت پروستات را تقویت کنند.»

 شما با مصرف این رژیم ساده و ارزان غذایی می‌توانید طول عمر خود را افزایش داده و حتی خطر حملات قلبی را کاهش دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخورداری از یک رژیم متعادل غذایی –شامل دست‌کم پنج بخش میوه و سبزیجات در روز- می‌تواند خطر مرگ زودهنگام را کاهش دهد.شما همچنین می‌توانید با ورزش Sport روزانه بر طول عمر خود بیفزایید، چراکه این همان درمان معجزه‌آسایی است که منتظرش هستیم.برخی تغییرات در رژیم غذایی یا سبک زندگی به این امر کمک می‌کند. خوردن آوکادو می‌تواند به تقویت طول عمر کمک کند، درحالی‌که احتمال مرگ بر اثر سکته قلبی را کاهش می‌دهد.

دکتر جولیت کلو، متخصص تغذیه گفت: «آوکادو پادشاه غذاهایی محسوب می‌شود که می‌توانند کلسترول را کاهش داده و سلامت پروستات را تقویت کنند.»این ابر غذا می‌تواند میزان کلسترول «بد» بدن را کاهش داده و درعین‌حال میزان کلسترول «خوب» را تقویت کند. تشکیل کلسترول در خون بر خطر بیماری قلبی می‌افزاید. حملات قلبی نشانه‌ای از وجود بیماری قلبی هستند.وی در ادامه افزود: «آوکادو حامی چربی‌های خوبی است که سطح کلسترول را کاهش می‌دهند و مانع از ایجاد چین‌وچروک می‌شوند.»

این نوع غذا همچنین حاوی انواع مختلف ویتامین و مواد معدنی است که می‌تواند فواید بسیاری برای بدن داشته باشد، از حفظ سلامت چشم‌ها تا تنظیم فشار خون.بر اساس تحقیقات صورت گرفته، اضافه کردن آوکادو به رژیم غذایی به طور کلی باعث کاهش کلسترول بدن می‌شود. این مزایای فراوان در آوکادو ناشی از بالا بودن سطح چربی‌های اشباع‌شده در این خوراکی است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فرهاد و دوستانش به زن جوان در مقابل شوهرش تجاوز کردند / رازی که بعد از ازدواج لو رفت تجاوز به دختر روستایی به خاطر چیدن میوه از درخت همسایه! مشاور تغذیه گفت اگر به خواسته اش تن ندهم عکس های برهنه ام را منتشر می کند این مرد تهرانی از چگونه بریدن سر عروس و پسر جوانش گفت+ فیلم و عکس فریدون ناپدری دخترم بود اما هنگامی که من خانه نبودم آن اتفاق شیطانی افتاد مهشید 15 ساعت بعد از حادثه اتوبوس مرگ دانشگاه آزاد زنده شد ! / پدرش جسد او را در پزشکی قانونی شناسایی کرده بود + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قیمت پژو کارکرده در بازار +جدول یک پزشک با کمک فیس بوک قتل همسرش را پنهان کرد+ عکس پیرزن 63 ساله پسرش را با خوشحالی تمام تکه تکه کرد+ عکس ربودن مرد داعشی توسط 3 پسر تهرانی / شکنجه های وحشتناک به خاطر زن صیغه ای تلخ ترین فیلم دیده نشده از حادثه اتوبوس علوم تحقیقات ! +صدای ناله های دانشجویان اعدام مرد همسایه برای قتل بی رحمانه مدیرعامل یک نشریه قاتل هنگامی که پایش را در تهران گذاشت دستگیر شد جزییات جدید از شیوه قتل تکاندهنده زن مشهدی به دست مهدی+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ورزش Sport سبک زندگی غذا طول عمر خوردن توصیه کاهش مرگ بر اثر سکته قلبی عکس فیلم تهران خانواده تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد زن دزدان دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از نیوساینتیس، یک سیستم هوش مصنوعی اثبات کرده است که می‌تواند با هشدار دادن به پزشکان برای بررسی بیمارانی که نتایج آزمایش قلب به خطر مرگ اشاره دارد، جان آن‌ها را نجات دهد. در یک آزمایش بالینی تصادفی با تقریباً ۱۶ هزار بیمار در دو بیمارستان، هوش مصنوعی میزان مرگ و میر بیماران پرخطر را به میزان ۳۱ درصد کاهش داد.

اریک توپول از مؤسسه تحقیقاتی اسکریپس در کالیفرنیا، که در این تحقیق شرکت نداشت، می‌گوید: این واقعاً فوق‌العاده است. بسیار نادر است که یک دارو ۳۱ درصد مرگ و میر را کاهش دهد، و حتی این مورد برای موارد غیردارویی نادرتر است درحالی که این فقط نظارت بر افراد با هوش مصنوعی است.

چین لین در مرکز پزشکی دفاع ملی تایوان و همکارانش ابتدا هوش مصنوعی خود را بر روی بیش از ۴۵۰ هزار آزمایش الکتروکاردیوگرام (ECG) که فعالیت الکتریکی قلب را به همراه داده‌های بقای افراد اندازه گیری می‌کند، آموزش دادند. هوش مصنوعی یاد گرفت که خطر مرگ هر بیمار را با یک امتیاز درصدی نشان دهد. بر این اساس افرادی که حداقل ۹۵ درصد را کسب می‌کنند، به عنوان خطر بالا در نظر گرفته می‌شوند.

سپس محققان سیستم هشدار هوش مصنوعی را با ۳۹ پزشک در دو بیمارستان مختلف آزمایش کردند. هنگامی که پرستاران نتایج آزمایش‌های الکتروکاردیوگرام هر بیمار جدید را به یک سرور کامپیوتری بارگذاری می‌کردند، سیستم هوش مصنوعی نتایج را تجزیه و تحلیل می‌کرد و در صورتی که بیمار را پرخطر تشخیص می‌داد، سریعاً به پزشکان هشدار می‌داد.

سیستم هوش مصنوعی علاوه بر کاهش خطر مرگ به دلایل مختلف، مرگ و میر بیماران پرخطر ناشی از مشکلات قلبی را تا بیش از ۹۰ درصد کاهش داد.

لین و همکارانش حدس زدند که پیش‌بینی‌های هوش مصنوعی ممکن است به تمرکز روی گروه‌های پرخطر کمک کند. پزشکان معمولاً هشدار‌ها را با آزمایش‌های تشخیصی بیشتر و درمان‌های اضافی دنبال می‌کنند.

سیستم هشدار هوش مصنوعی در حال حاضر در ۱۴ بیمارستان نظامی در تایوان استفاده می‌شود.

توپول می‌گوید: این را می‌توان در هر بیمارستانی در سراسر جهان اجرا کرد از این رو نباید گران باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام این فعالیت طول عمر را بیشتر می‌کند
  • این مواد غذایی سرشار از ویتامین C هستند
  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی
  • پله نوردی باعث افزایش طول عمر می شود
  • رژیم میوه ۳ روزه ؛ بگیریم یا نه؟
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • فواید و مضرات روغن حیوانی