Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر ملکی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بازرسی‌های بهداشتی قرنطینه‌ای لازم جهت صدور گواهی حمل بهداشتی صادرات محموله‌های مرتبط دامی از آذربایجان غربی به سایر استان‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: در ۹ ماهه سال ۹۷ بالغ بر ۴۳ هزارو ۷۲۰ تن و ۷۴۴ کیلو گرم انواع فرآورده‌های دامی و خوراک دام و طیوراز جمله (گوشت مرغ، گوشت گاو و گوسفند، تخم مرغ خوراکی، عسل، شیر، ماهی، آلایش خوراکی وغیر خوراکی و پی خام)، ۹۰۵۴۰ رأس دام زنده (گاو، گوساله، گوسفند، بز و اسب)، ۴۵ هزار قطعه بچه ماهی و ماهی زنده، ۶۹ میلیون و ۵۵ هزار ۲۵ عدد تخم مرغ نطفه دار، ۴۷ میلیون و ۸۱۷ هزارو ۳۳۸ قطعه جوجه یک روزه و انواع مرغ زنده و ۳۵۰۶۹ فروند کندوی زنبور عسل پس از بازرسی‌های بهداشتی قرنطینه‌ای لازم و صدور گواهی حمل بهداشتی به استان‌های خوزستان، تهران، اردبیل، قزوین، آذربایجان شرقی، همدان، کرمانشاه، یزد، فارس، کردستان، سیستان وبلوچستان، البرز، مرکزی، زنجان، گیلان، مازندران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و اصفهان صادر گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ج

صدور مجوز حمل بهداشتی برای صادرات محموله های مرتبط دامی از مبدا آذربایجان غربی به سایر استانها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد

ایسنا/مازندران سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات و کیوی از مبدأ استان به خارج از کشور صادر شد.

بابک مؤمنی امروز در گفت‌و با خبرنگاران از صادرات مرکبات و کیوی از مبدأ استان مازندران خبر داد و افزود: امسال ۷۶ هزار و ۵۷۷ تن پرتقال در قالب ۳ هزار و ۶۳۴ محموله و ۲۵ هزار و ۱۲۱ تن نارنگی در قالب هزار و ۳۱۹ محموله از مبدأ مازندران صادر شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات در قالب ۴ هزار و ۹۵۳ محموله از استان صادرات داشتیم، گفت: ۲۴ هزار و ۲۰ تن کیوی نیز در قالب یک هزار و ۵۵ محموله صادرات انجام شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۰ هزار و ۲۵۶ تن کیوی با ۴۲۵ محموله طی سال گذشته از مازندران به کشور هند خبر داد.

مؤمنی با اشاره به اینکه سال قبل ۴۸ هزار و ۹۱۲ تن با ۲ هزار و ۴۵۱ محموله پرتقال از استان مازتدران صادرات انجام شد، ادامه داد: در این مدت ۱۳ هزار و ۲۸۷ تن نارنگی با ۷۳۵ محموله صادر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد