Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:02:36 GMT

افزون بر شش هزار متکدی در مشهد جمع آوری شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۱۸۰۶

افزون بر شش هزار متکدی در مشهد جمع آوری شدند

مشهد- ایرنا- معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: شش هزار و 388 متکدی طی 9 ماه گذشته امسال از سطح این کلانشهر جمع آوری و ساماندهی شده اند.

خلیل الله کاظمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پنج هزار و 296 نفر از این تعداد را مرد و بقیه را زن ذکر و بیان کرد: 747 نفر از این تعداد معتاد بودند که به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند و 292 نفر نیز از اتباع خارجی بودند که به اردوگاه اتباع خارجه حسن آباد منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به انتقال 37 نفر از این متکدیان به بیمارستان و فوت یک نفر از آنها نیز اشاره و بیان کرد: چهار هزار و 256 نفر از این افراد نیز نیز با اخذ تعهد ترخیص شدند.
معاون شهردار مشهد افزود: 147 متکدی هم به مراجع قضایی، 19 نفر به اداره کل فنی حرفه ای، 25 نفر به کمیته امداد و 41 نفر به بهزیستی معرفی و بقیه نیز به شهرهای خود فرستاده و یا تحویل خانواده شدند.
وی ادامه داد: بیشترین آمار جمع آوری متکدیان در این بازه زمانی مربوط به منطقه شش شهرداری مشهد به تعداد هزار و 347 متکدی و پس از آن منطقه ثامن با 884 متکدی بوده است.
شهر مشهد با حدود 3.5 میلیون نفر جمعیت دارای 13 منطقه شهرداری است.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جمع آوري متكدي ساماندهي مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان انجام شده است.

حسن کلیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: یکی از اقدامات شاخص معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در این زمینه ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان است.

وی افزود: پس از ایجاد ایست‌کارها، رفاهیات کارگران نیز در اولویت قرار گرفت و در اولین قدم در بسیاری از شهرهای بزرگ و توریستی مانند شیراز، اصفهان و قشم سوییت‌ها و مهمانسراهایی برای آنان در نظر گرفته شده است تا با کمترین هزینه در آنها اقامت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: همچنین بسیاری از خدمات رفاهی در سازمان‌ها و فروشگاه‌های مختلف با تخفیفات ویژه‌ای برای آنان درنظر گرفته شده است.

کد خبر 749614

دیگر خبرها

  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز