Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@16:09:01 GMT

جنجال تازه در مسابقات بوکس سراسری ایران

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۱۸۰۹

تیم بوکس آذربایجان شرقی به دلیل حرکت ناشایست مربی این تیم با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات از جام اخراج شد.

به گزارش تابناک ورزشی، عحمید قبایی‌زاده با اشاره به رقابت شانه‌به‌شانه دو تیم گیلان و توابع تهران در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور اظهار کرد: این دو تیم رقابت نزدیکی برای کسب مقام قهرمانی در بیست و نهمین دوره این مسابقات دارند و سایر تیم‌ها برای رده‌های بعدی می‌جنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اخراج تیم آذربایجان شرقی از جام تصریح کرد: هواداران حاضر در سالن تختی رشت، رقابت نفس‌گیری در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم بین علی لطفی از گیلان و بوکسور آذربایجان شرقی شاهد بودند، راند نخست به سود حریف آذری و راند‌های دوم و سوم به سود حریف گیلانی خاتمه یافت و لطفی با نتیجه دو بر یک پیروز شد.
سرپرست مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور افزود: ابوذر فرجی مربی تیم آذربایجان شرقی که تاب این شکست را نداشت با حضور در رینگ چند ضربه به بازیکن تیم خود وارد کرد و با جاروجنجال سعی در ملتهب کردن سالن مسابقات داشت، هواداران گیلانی بامتانت هرچه‌تمام‌تر بدون هیچ‌گونه توهینی تنها به مربی حریف اعتراض کردند و مسؤولان برگزاری مسابقات برای فروکش کردن جو ملتهب، مربی تیم آذری را از رینگ خارج کردند.

قبایی‌زاده با اذعان به فرهنگ بالای مردم آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: از مردم خوب آذربایجان شرقی، ورزش دوستان این خطه و بازیکنان تیم بوکس آذربایجان شرقی که به رأی مسؤولان برگزاری مسابقات مبنی بر اخراج تیم بوکس آذربایجان شرقی بابت رفتار‌های زشت مربی این تیم تمکین کردند نهایت سپاس را دارم.
وی با بیان اینکه از طرف ثوری رئیس فدراسیون بوکس به‌عنوان سرپرست کل مسابقات وظیفه نظارت را بر عهده دارد بیان کرد: تمامی هزینه‌های این جام توسط ثوری رئیس فدراسیون بوکس و اداره ورزش و جوانان استان گیلان تأمین‌شده است.

سرپرست مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور با اذعان به مهمان‌نوازی شایسته گیلان در مسابقات افزود: تمامی تیم‌های شرکت‌کننده در جام از نحوه اسکان، تغذیه و برخورد هواداران رضایت کامل دارند، فاصله هتل المپیک محل اسکان تیم‌ها از سالن تختی محل برگزاری مسابقات کم‌تر از یک‌صد متر است و این باعث افزایش رضایتمندی مهمانان شده است.
قبایی‌زاده با بیان اینکه روز دوشنبه اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور است بیان کرد: این مسابقات با حضور ۱۹۹ بوکسور از ۳۴ تیم به میزبانی سالن تختی رشت از ششم دی‌ماه آغاز شد و از ساعت ۱۶ روز دوشنبه دهم دی‌ماه با برگزاری فینال مسابقات به پایان می‌رسد.

بوکسور‌های گیلانی در چهار وزن منفی ۵۲ کیلوگرم، منفی ۷۵ کیلوگرم، منفی ۸۱ کیلوگرم و منفی ۹۱ کیلوگرم از دور مسابقات کنار رفتند و در پنج وزن شامل شاهین عطایی در وزن منفی ۵۶ کیلوگرم، امیرحسین دولتی در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم، علیرضا فیضی در وزن منفی ۶۴ کیلوگرم، علی لطفی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و عقیل منانی در وزن مثبت ۹۱ کیلوگرم مدال برنزشان قطعی شده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز

با شکست سه نماینده تیم بوکس امید ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، کار این تیم با کسب سه مدال برنز به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا، سه نماینده تیم امید کشورمان امروز (شنبه - 15 اردیبهشت ماه) در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل رقبای خود به مدال برنز رسیدند تا پرونده اولین حضور تیم امید در این مسابقات با سه مدال برنز بسته شود.

در مرحله نیمه نهایی وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری مقابل جواهیر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان شکست خورد و به مدال برنز رسید. سیدعلی سیدصدری نیز در وزن 86 کیلوگرم حریف تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان نشد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.

همچنین در وزن 92+ کیلوگرم رضا خلیل‌زاده با شکست مقابل جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان به مدال برنز رسید.

تیم بوکس امید ایران با 9 بوکسور در مسابقات آسیایی حضور داشت و هدایت این تیم برعهده علیرضا استکی بود.

پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده بود که دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود‌ پولوونوف‌ از ازبکستان روبه‌رو می‌شود و امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ صاحب مدال برنز شدند.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • امدادرسانی به ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی طی ۴ روز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز