Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@08:54:38 GMT

جن زیبا با تاخیر می آید!

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۲۲۹۲

جن زیبا با تاخیر می آید!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مهرداد فرید تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» از برگزاری مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «جن زیبا» که قرار بود سه شنبه 27 آذر با حضور نورگل یشیلجایی در تهران برگزاری شود در هفته آینده خبر داد.

مراسم فرش قرمز این فیلم سینمایی که قرار بود در تهران و تبریز برگزار شود به دلیل عدم صدور مجوزهای لازم به زمان دیگری موکول شد و چهارشنبه 12 دی «جن زیبا» به اکران عمومی خواهد رسید و هفته آینده نیز اکران ویژه و فرش قرمز این فیلم سینمایی با حضور بازیگران در تهران و تبریز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر عوامل این فیلم سینمایی که به کارگردانی بایرام فضلی ساخته شده است عبارتند از: تهیه کننده اجرایی در ترکیه: Altinay Persian – فیلمبردار : بایرام فضلی – تدوین : ابراهیم سعیدی – موسیقی : امیرعباس لطیفی – صداگذاری، میکس و ترکیب صدا: حسین قورچیان – برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: علی تهرانی- صدابردار: حسین حجازی- طراح گریم: علیرضا جوادپور – مجری طرح : علی اسفندیاری – طراح صحنه و لباس: افسانه میرمحمدی – جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری: التن نوری – جلوه‌های ویژه‌ی میدانی:  مرتضی اکبری – عکاس: علیرضا آب‌آب – پخش : فیلمیران.

نورگل یشیلچای، فرهاد اصلانی ، محرم زینال زاده ، لیلا زارع و… بازیگران فیلم هستند .

در خلاصه داستان فیلم آمده : یدالله یک سال است زنش را از دست داده و حالا غمگین است. او شبها  در خانه بزرگ و قدیمی اش تنهاست تا این که اتفاق جدیدی برایش رخ می دهد.

 

 

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترکیه فرهنگ و هنر فیلم سینمایی محرم موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان

۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

براساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان