Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - با حضور مدیر استان، معاون اجرایی و معاونین شعب استان گیلان بانک ایران زمین با هدف بررسی عملکرد شعب در نه ماه گذشته با توجه به اهداف تعیین شده ابلاغی مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، انوجی مدیراستان هدف از برگزاری این جلسات را بررسی عملکرد نه ماهه شعب در بازه زمانی از ابتدای سال تا پایان آذرماه سال جاری اعلام کرده وضمن ارائه گزارش کاملی از عملکرد استان در به تحلیل آماری شعب در بخش های تجهیزمنابع، گسترش بانکداری مدرن و جدیت در وصول مطالبات پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه انوجی مدیر استان گفت: در وضعیت کنونی بازار لزوم توجه مستمر و پیگیری روزانه پایانه های pos فروشگاهی یکی از مهمترین پارامتر های رسیدن به موفقیت شعبه و بازدهی است بررسی و پایش مستمر پایانه ها و رصد تراکنش های مشتریان مربوط به هر شعبه و نیز جمع آوری پایانه های کم تراکنش و صفر تراکنش و تخصیص آنها به مشتریان پر تراکنش و فعال سبب بهره وری هرچه بیشتر دستگاه های موجود خواهد شد، بطوریکه شاهد کاهش هزینه های نگهداری دستگاه ها و در عوض سودآوری برای بانک خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: امروزه یافتن مشتری خوب و نگهداری آن هنر است و انتخاب این گونه مشتریان و پشتیبانی از آنها هدف این مدیریت بوده و خواهد بود.

در پایان مدیر استان بار دیگر برتلاش بیش ازپیش همکاران درجهت نیل به اهداف ابلاغی مدیران عالی بانک تاکید نموده و همچنین با اهدا جوایزی ازمعاونین شعب برتر تقدیر کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ایران زمین شعب استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است، گفت: براساس آخرین استعلامات، استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا 3 هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود 71 هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: 63 هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد  را به حدود 71 هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های  عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روزهای آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آن‌ها در استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران