Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@15:14:01 GMT

کیم به ترامپ نامه آشتی‌جویانه نوشت

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۲۹۵۷

کیم به ترامپ نامه آشتی‌جویانه نوشت

رکنا: خبرگزاری رویترز بامداد دوشنبه به نقل از منابع خبری کره جنوبی گزارش داد که «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی پس از ماه‌ها بن بست در مذاکرات هسته‌ای با آمریکا، اخیرا پیامی با مضمون «آشتی‌جویانه» به رئیس جمهوری این کشور فرستاده است.

به گزارش رکنا، به نقل از رویترز، این پیام در قالب «شبیه نامه» روز جمعه به دولت آمریکا تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش، به کانال ارتباطی میان دو کشور اشاره‌ای نشده است.

روز گذشته (یکشنبه) نیز دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی از دریافت نامه‌ای مشابه از همسایه شمالی این کشور خبر داده بود.

بیانیه ای دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی در این زمینه حاکی است، کیم از سئول خواسته است که نشست‌های مشترک بیشتری میان دو کشور برای پیشبرد روند خلع تسلیحات هسته‌ای برگزار شود.

سران این دو کشور همسایه اردیبهشت ماه با یکدیگر دیدار و در خصوص برقراری صلح گفت وگو کرده بودند.

پس از آن سران آمریکا و کره شمالی نیز برای نخستین بار پس از چند دهه دیدار و توافقی برای کاهش تنش ها امضا کردند.

به گفته رسانه‌ها، آمریکا از آن زمان بارها خواستار تعیین یک بازه زمانی 6 تا 8 ماهه برای خلع سلاح کره شمالی شده، اما هر بار با مخالفت دولت این کشور مواجه شده است.

کره شمالی سال گذشته میلادی ششمین آزمایش هسته‌ای خود را انجام داد و از آن زمان تاکنون چندین بار اقدام به آزمایش موشک‌های بالستیک قاره پیما کرده است.

خبرگزاری دولتی کره شمالی اخیرا نیز از آزمایش موفقیت آمیز « سلاحی راهبردی، جدید و پیشرفته» با حضور و نظارت رهبر این کشور خبر داده بود. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فرهاد و دوستانش به زن جوان در مقابل شوهرش تجاوز کردند / رازی که بعد از ازدواج لو رفت تجاوز به دختر روستایی به خاطر چیدن میوه از درخت همسایه! مشاور تغذیه گفت اگر به خواسته اش تن ندهم عکس های برهنه ام را منتشر می کند این مرد تهرانی از چگونه بریدن سر عروس و پسر جوانش گفت+ فیلم و عکس فریدون ناپدری دخترم بود اما هنگامی که من خانه نبودم آن اتفاق شیطانی افتاد مهشید 15 ساعت بعد از حادثه اتوبوس مرگ دانشگاه آزاد زنده شد ! / پدرش جسد او را در پزشکی قانونی شناسایی کرده بود + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قیمت پژو کارکرده در بازار +جدول ربودن مرد داعشی توسط 3 پسر تهرانی / شکنجه های وحشتناک به خاطر زن صیغه ای حادثه اتوبوس مرگ دانشگاه علوم تحقیقات عمدی و خرابکاری بود ؟ / رییس پلیس چه گفت؟ +فیلم مدیرکل صدا و سیمای کیش برکنار شد + فیلم جکی جان دردسرساز شد + فیلم اعدام مرد همسایه برای قتل بی رحمانه مدیرعامل یک نشریه پخش صحنه ارتباط شیطانی از شبکه کیش صدا و سیما / برکناری چند کارمند + عکس جزییات جدید از شیوه قتل تکاندهنده زن مشهدی به دست مهدی+ عکس اسیدپاشی در افسریه چهره زیبای این زن را وحشتناک کرد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: کره جنوبی نامه ماه آشتی ترامپ عکس فیلم تهران خانواده تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد زن دزدان شهرک غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد

به گزارش جام جم آنلاین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حملات جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان انجامید، رزمندگان مقاومت بعد از ظهر امروز یکشنبه، مراکز توپخانه و نیز استقرار نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را در الزاعوره با دهها موشک کاتیوشا هدف قرار داد و آنرا به آتش کشید.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۳:۲۰ بعد از ظهر امروز یکشنبه تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیست را در رامیا با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

دیگر خبرها

  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • حماس: تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو
  • آشتی با مفهوم جدید هوش (فیلم)
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین