Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@12:00:47 GMT

2.3 میلیون مشمول سهام عدالت فوت کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۳۱۳۴

2.3 میلیون مشمول سهام عدالت فوت کرده‌اند

تین‌نیوز | 

سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد وراث مشمولان متوفی سهام عدالت برای بهره‌مندی از این سهام می‌توانند به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در سراسر کشور مراجعه کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان خصوصی سازی، از میان مجموع بیش از ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت، حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر متوفی هستند که بر اساس مصوبه شورای عالی اصل ۴۴ قانون اساسی، وراث این دسته از متوفیان از مردادماه امسال می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت(که اسامی و آدرس آنها در سامانه سهام عدالت به نشانیwww.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

samanese.ir قابل مشاهده است)، ثبت نام و ارائه مدرک کرده و از مزایای سود و اصل این سهام بهره مند شوند.

بر این اساس نگاهی به میزان مراجعه وراث مشمولان متوفیان سهام عدالت به دفاتر پیشخوان در سراسر کشور نشان می دهد استانهای ایلام با ۱۶.۳ درصد، لرستان با ۹.۴ درصد و کهگیلویه و بویراحمد با ۴.۱ درصد بیشترین مراجعه را به دفاتر پیشخوان دولت داشته و استانهای سیستان و بلوچستان با ۰.۷ درصد، هرمزگان با ۰.۸ درصد و بوشهر و کردستان هر یک با ۰.۹ درصد کمترین میزان مراجعه را داشته اند.

همچنین در حالی از میان حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متوفی سهام عدالت، حدود ۲.۳ درصد از وراث آنها اقدام به مراجعه به دفاتر پشخوان و ارائه مدرک نموده اند که سازمان خصوصی سازی توصیه می کند وراث متوفیان مشمولان سهام عدالت برای بهره مندی از این سهام، در فرصت باقی مانده اقدام به مراجعه به دفاتر پیشخوان منتخب کنند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سهام عدالت سازمان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار تیمور حسینی اظهار داشت: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرایم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرایم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

کد خبر 6092109

دیگر خبرها

  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند