Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر عامل شرکت شهر سالم از پایش سلامت حدود ۱۷ هزار کارگر شهرداری تهران در سه ماه گذشته خبر داد و گفت: تا پایان سال ۱۳۹۷، ۴۴ هزار نفر از کارگران و کارکنان شهرداری تهران مورد پایش سلامت قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان حمید چوبینه  در خصوص عملکرد سه ماهه سوم سال ۱۳۹۷ شرکت شهر سالم اظهار کرد: در حوزه بهداشت پیشگیری، سلامت حدود ۱۷ هزار کارگر فضای سبز و پاکبانان شهرداری پایش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این چکاپ بیماری حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر تشخیص داده شد که به پزشکان متخصص ارجاع داده شدند. از این بین ۴ نفر با پذیرش هزینه درمان توسط شرکت شهر سالم مورد عمل جراحی قرار گرفتند.

وی پایش سلامت کارمندان شهرداری تهران را مرحله دوم اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: حدود ۱۰ روز است پایش سلامت کارمندان شهرداری آغاز شده و تا پایان سال ۴۴ هزار نفر از کارگران و کارکنان شهرداری تهران مورد پایش سلامت قرار می‌گیرند.

مدیر عامل شرکت شهر سالم از انعقاد قرارداد با دو بیمارستان نیکان و ایرانمهر خبر داد و گفت: در این مدت بازگشت خدمات بیمارستان ایرانمهر را داشته ایم و خدمات بیمارستانی نیکان را اضافه کرده ایم که همکاران در مواقع بستری می‌توانند از خدمات این بیمارستان استفاده کنند.

چوبینه با اشاره به اینکه برخی از درمانگاه‌های شهرداری آزمایشگاه نداشتند، گفت: به خدمات درمانگاه منطقه ۱۰ و ۲۰ آزمایشگاه اضافه شد که این امر به دلیل ایجاد دسترسی یکپارچه به خدمات، رضایت همکاران و همچنین شهروندان را به همراه داشته است.

به زودی؛ افتتاح داروخانه در درمانگاه منطقه ۸

وی با بیان اینکه کم‌تر از ۱۰ روز آینده در درمانگاه منطقه ۸ یک داروخانه آغاز به کار می‌کند، تصریح کرد: این داروخانه در گذشته در منطقه ۸ خدمات رسانی می‌کرده و مدتی تعطیل بوده است و مردمی که به درمانگاه مراجعه می‌کردند با مشکل مواجه بودند که با تمهیدات جدید به زودی آغاز به کار می‌کند.

مدیر عامل شرکت شهر سالم ادامه داد: در برخی مراکز از جمله مراکز ۸ و ۱۹ خدمات مربوط به تخصص‌های قلب و عروق مثل اکو، تست ورزش و ... اضافه شده است و همچنین با انعقاد قرارداد‌های جدید تعداد متخصصین افزایش پیدا کرده است.

چوبینه با بیان اینکه تعداد درمانگاه‌های شبانه روزی نیز افزایش داشته است، گفت: درمانگاه مرکز ۸ شبانه روزی شده و مراکز ۱۹ و ۲۰ به درخواست شهرداران مناطق افزایش ساعت خدمت داشته و تا ساعت ۲۴ به همکاران و شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.

به گفته وی در مرکز شبانه روزی ۵ خدمات دندانپزشکی ارائه نمی‌شد که در این مرکز هم تا ساعت ۲۴ خدمات دندانپزشکی ارائه می‌شود. دستگاه سونوگرافی جدید به این مرکز اضافه شده و دستگاه ماموگرافی که چند سال دچار مشکل بود هم تا یک ماه آینده در این مرکز مستقر می‌شود. همچنین دستگاه MRI جدید هم به این مرکز اضافه شده است.

مدیر عامل شرکت شهر سالم  خاطر نشان کرد: در بسیاری از مراکز تعداد متخصصین افزایش داشته و تنوع خدمات تخصصی را افزایش داده ایم.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: درمانگاه شبانه روزی کارگر فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی عظیمی‌فر، گفت: کاروان زیارتی شامل 11 نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین 50 تا 53 سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم