Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، ‌به نقل از ایسنا،‌ فیلمی در فضای مجازی منتشره شده که در مراسم گرامیداشت 9 دی در شهر گچساران از بلندگوی مراسم شعار «مرگ بر هاشمی» سرداده می‌شود.
حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز،‌ 10 دی‌ماه در خصوص سردادن برخی شعارها در مراسم گرامیداشت 9 دی گچساران،‌ گفت: نه شعار و نه شعارگو جزو برنامه مراسم 9 دی گچساران نبوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فردی که اقدام به این شعار کرده بود قبل از اینکه میکروفن را به دست بگیرد لابه لای جمعیت و مردم در حال شعار دادن بود، که احساساتی شده بود و برخی‌ها به او گفتند بروید از پشت بلندگو شعار دهید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: البته باید کسی آنجا بود که اجازه شعار دادن از طریق بلندگو را به هر کسی نمی‌داد اما اینکه اصل برنامه را بخاطر یک شعار انحرافی و خودسرانه به حاشیه ببرند، درست نیست.
حجت‌الاسلام خاضع تصریح کرد: این شعار در مراسم گرامیداشت 9 دی گچساران جزو برنامه نبود و از قبل هم برنامه ریزی نشده بود و شعارگوهای مراسم مشخص بودند. اینکه احساساتی یک نفر شعار داده نباید به اسم متولیان و مجریان مراسم تمام شود.
وی ادامه داد: فرد شعار دهنده در مراسم گرامیداشت 9 دی گچساران شناسایی شده که امیدواریم دستگاه‌های مربوطه این موضوع را بررسی و رسیدگی کنند که این فرد کی بود و آیا از طرف کسی ماموریت داشت یا نه احساسات آنی بود و در صورت اثبات ماموریت داشتن از طرف کسی برای باعث تحت شعاع قرار دادن حضور با شکوه مردم گچساران شده با او برخورد کنند چراکه شعار پسندیده ای نبود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آقای هاشمی شخصیت برجسته نظام بوده و باید حرمت ایشان حفظ شود، عنوان کرد: این حرکت رخ داده در گچساران غلط بود، آن را تایید نمی کنیم و جزو برنامه نبود.
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: کسانی که الان علیه شعار «مرگ بر هاشمی» موضع‌گیری می‌کنند که البته موضع گیری شان هم درست است اما چرا مقابل حرکت‌های علیه هاشمی در گذشته و زمان حیاتش و تخریب شخصیتش موضع گیری نمی کردند که به نظر می رسد صداقت در کارشان نیست و برخی از آنها دنبال بهره برداری سیاسی از این موضوع هستند.
وی تاکید کرد: چرا این افراد یک کلمه علیه فتنه 88 که آن همه خسارت به کشور وارد کرده و شعارهای ساختار شکنانه داده می شد، موضع گیری و محکوم نمی کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: ما به عنوان جریان انقلاب این حرکت کاملا خودسرانه را محکوم می کنیم و هر کس مطرح کند که برنامه ریزی شده بود واقعیت ندارد چراکه شعارهای مراسم گرامیداشت 9 دی روز هشتم دی ماه بر روی سایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بارگذاری شده بودند و برای استان‌ها و شهرستان‌ها ارسال شد.
حجت‌الاسلام خاضع اضافه کرد: برنامه گرامیداشت 9 دی امسال گچساران باشکوه بود اما این شعار همه چیز را تحت شعاع قرار داد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد سیاست و اقتصاد شورای هماهنگی شعار 9 دی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود