Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@05:58:02 GMT

مهندسان ناظر حساسیت کاری خود را بالا ببرند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۳۵۰۰

مهندسان ناظر حساسیت کاری خود را بالا ببرند

خراسان شمالی- جلسه اجرای طرح ارتقاء کیفیت بتن آماده در استان، با حضور مدیران استانداری و ادارات کل راه و شهرسازی استان، اداره کل استاندارد و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، علیرضا مصطفی زاده مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جلسه اجرای طرح ارتقاء کیفیت بتن آماده در استان که با حضور مدیران استانداری و ادارات کل راه و شهرسازی استان، اداره کل استاندارد و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد، گفت: به لحاظ اینکه در مواقع بحران آسیب جدی به ساختمان های مردم وارد نشود، مهندسانی که کار نظارتی ساختمان را برعهده دارند، باید حساسیت کاری خود را بالا برده و در جهت حفظ جان مردم قدم بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص شرکت های خصوصی تولید بتن افزود: این شرکت ها باید ضریب حساسیت و کیفیت کار خود را بالا برده و لازمه این کار بحث آموزش مهم است و برگزاری سمینار ویژه بتن، که می تواند کمک شایانی در این بحث به ما داشته باشد.

روزبه دادجو، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: در استان خراسان شمالی ۱۰ شرکت ارائه بتن فعال است که تمام این ۱۰ شرکت الزامات و اقدامات قانونی که مدنظر وزارت راه و شهرسازی ست را دارا هستند و صلاحیت این شرکت ها به صورت سالیانه بررسی می شود و شرکت های بازرسی و کنترل بتن نیز کار نظارت این شرکت ها را انجام می دهند.

علی علیمردانی، سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این جلسه به اهمیت سازه بتنی در استان اشاره کرد و افزود: در استان خراسان شمالی در کیفیت بتن مشکل خاصی وجود ندارد و این بدان معنی نیست که رو به جلو حرکت نکنیم و اتفاقاً باید روز به روز شاهد ارتقای بیشتر در ساخت بتن باشیم و به صورت پایلوت در کشور در این زمینه ایفای نقش کنیم.

وی ادامه داد:  نقاط ضعفی هم در این زمینه وجود دارد و این تفاهم نامه می تواند نقاط ضعفمان را پوشش دهد که باید بیشتر در بحث مقاومت بالای بتن و پایایی بتن در استان کار کنیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ارتقاء کیفیت تولید بتن راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند

زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، زلزله ای به بزرگی 4.2 در عمق 8 کیلومتری تیتکانلو استان خراسان شمالی را به لرزه درآورد.

خبر در حال تکمیل

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند
  • خراسان شمالی لرزید
  • فشار کاری بالا دلیل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک
  • چالش‌های آوج در مسیر توسعه
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است