Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@09:43:54 GMT

جابجا کردن یک هتل قدیمی 64 ساله در چین+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۴۴۸۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: گروهی از کارگران چینی توانتند بعد از 40 ساعت کار هتلی پنجاه هزار تنی به قدمت 64 سال را 35.5 متر جابجا کنند.

حجم ویدیو: 5.17M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی رفتم اتاق شوهرم صحنه وحشتناکی دیدم / این زن و دختر تهرانی دروغ می گفتند! +عکس فیلم درگیری ناموسی نماینده مجلس با مامورپلیس در فرودگاه مهرآباد ! + جزییات فرهاد و دوستانش به زن جوان در مقابل شوهرش تجاوز کردند / رازی که بعد از ازدواج لو رفت تجاوز به دختر روستایی به خاطر چیدن میوه از درخت همسایه! مشاور تغذیه گفت اگر به خواسته اش تن ندهم عکس های برهنه ام را منتشر می کند تجاوز پدر به دختر 13 ساله اش در انباری! این مرد تهرانی از چگونه بریدن سر عروس و پسر جوانش گفت+ فیلم و عکس فریدون ناپدری دخترم بود اما هنگامی که من خانه نبودم آن اتفاق شیطانی افتاد مهشید 15 ساعت بعد از حادثه اتوبوس مرگ دانشگاه آزاد زنده شد ! / پدرش جسد او را در پزشکی قانونی شناسایی کرده بود + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سردار سلیمانی به رشیدپور: تعارفات را بس نکنید تلفن را قطع می کنم+فیلم عروس و داماد یاسوجی شب عروسی کارشان به بیمارستان کشید ! اعدام مرد همسایه برای قتل بی رحمانه مدیرعامل یک نشریه قاتل هنگامی که پایش را در تهران گذاشت دستگیر شد قیمت پژو کارکرده در بازار +جدول.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: چین قدیمی هتل گروهی فیلم عکس فیلم تهران خانواده تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد تصادف اتوبوس دانشجویان زن زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش قتل خانمی حدودا ۷۰ ساله در یکی از نقاط شهر نیشابور، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان نیشابور با دستورات تخصصی بازپرس ویژه قتل تحقیقات فنی و پلیسی خود را آغاز کردند.   سرهنگ حسین احمدی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی، متهم به قتل ۲۸ ساله شناسایی و با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.   وی تصریح کرد: تحقیقات در خصوص علت و انگیره قتل ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • شهری با ۱۷ گود مقدس/ پرحاشیه‌تر از فوتبال!
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام