Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: وظیفه معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری آن است که به توسعه علمی در دانشگاه‌ها کمک کند و در این زمینه باید مدل توسعه شهری در دانشگاه مورد توجه قرار گیرد. ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سورنا ستاری ظهر امروز در بازدید از مرکز توسعه فناوری، پژوهشکده‌ها و مراکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد در جمع اساتید این دانشگاه اظهار داشت: توسعه شهرها بر اساس هوشمندسازی، فناوری، توسعه استارت‌آپ‌ها و شتاب دهنده‌ها توسط بخش خصوصی وضعیت رو به رشدی دارد و این بخش می‌تواند به کمک دانشگاه بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد مرکز علمی و فناوری در خور یا شایسته دانشگاه فردوسی مشهد نیازمند حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری ادامه داد: فرق دانشگاه فردوسی با دیگر دانشگاه‌ها این است که جامعیت دارد یعنی همه تخصص‌های مختلف را در خود جای داده و در این جهت به توسعه همه جانبه دست یافته و شتاب علمی آن طی چند سال گذشته بیشتر بوده است.

ستاری خاطرنشان کرد: وظیفه معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری آن است که به توسعه علمی در دانشگاه‌ها کمک کند و در این زمینه باید مدل توسعه شهری در دانشگاه مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل بانک کشاورزی:فروش محصول راهکار اصلی موفقیت استارت آپ هاستایده‌های برتر رویداد استارت آپ حوزه صنعت مازندران معرفی شدتحلیل بودجه نهادهای فناوری اطلاعات و ارتباطات براساس لایحه بودجه 98

وی با اشاره به اینکه دو مدل در دیگر دانشگاه‌های کشور اتفاق افتاده که باید در دانشگاه فردوسی نیز پیاده سازی شود، گفت: این مدل‌ها شامل صنایع غذایی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این حوزه است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در ادامه تصریح کرد: دانشگاه فردوسی مشهد جهت‌گیری خود را برای گفتمان‌سازی علم و فناوری ایجاد کرده و باید به مسئولان این دانشگاه تبریک گفت.

ستاری اضافه کرد: آنچه اهمیت دارد موضوع اکوسیستم و زیست بوم در حوزه علم است و در همین جهت، دانشگاه بهترین محل برای فعالیت استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان است.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار دادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

رایگان شدن درمان کودکان تا 7 سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در فضای دانشگاهی کشور
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم