Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:58:00 GMT

گزینه جدید سرمربیگری پیکان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۴۶۷۵

گزینه جدید سرمربیگری پیکان مشخص شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین فرکی پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی اسبق تیم های سپاهان و فولاد خوزستان، پس از منتفی شدن حضور جواد نکونام در پیکان از شانس زیادی برای هدایت خودرو سازان دارد. او امروز در مجموعه پیکان شهر حضور یافت تا مذاکراتی با مسئولاناین تیم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و طرفین به توافق برسند فرکی امروز به عنوان سرمربی جدید پیکان انتخاب می شود و در تمرینات این تیم حضور می یابد.

تیم فوتبال پیکان بعد از اتفاقات رخ داده و منتفی شدن حضور نکونام در این تیم هنوز بدون سرمربی است و هر روز اخبار جدیدی درباره گزینه های نیمکت فنی خودرو سازان مطرح می شود.

طبق اعلام مدیر عامل کارخانه ایران خودرو سرمربی تیم فوتبال پیکان باید از بین مربیان آزاد انتخاب شود بنابراین مربیانی همانند حسین فرکی، حمید درخشان و پرویز مظلومی در بین گزینه های هدایت این تیم تهرانی قرار دارند.

گفته می شود حسین فرکی مربی اسبق تیم ملی شانس زیادی برای حضور در نیمکت فنی پیکان دارد و حتی این مربی امروز در مجموعه پیکان شهر حضور یابد تا سرمربیگری اش در این تیم تهرانی قوت بگیرد.

مهدی نفر معاون ورزشی باشگاه پیکان درباره این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: فرکی یکی از گزینه های هدایت تیم ماست بنابراین حضورش در پیکان نه تایید و نه تکذیب می کنم. به هر حال این مربی امروز در پیکان شهر حضور یافته است و در صورت توافق نهایی هدایت تیم ما را برعهده می گیرد.

او درباره شکایت جواد نکونام به فیفا بیان کرد: در حال حاضر نامه ای مبنی بر شکایت نکونام از باشگاه پیکان دریافت نکردیم تا در این باره صحبت کنیم. به هر حال حضور این مربی در تیم ما منتفی شده است و مسئولان پیکان به دنبال جذب سرمربی جدید هستند.

بیشتر بخوانید: 

طهماسبی: فرکی شانس حضور در جمع خودروسازان را دارد

حضور نکونام در پیکان منتفی شد

از پست معنادار شفر و منتفی شدن حضور نکونام در پیکان تا وضعیت مبهم هافبک پرسپولیس

انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت سرمربی جدید پیکان 



منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # آ اس رم ، یوونتوس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!