Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@10:48:40 GMT

یک جن دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۴۹۲۳

مرد حسود برای برهم زدن آرامش یک خانواده سناریوی وحشتناکی برایشان اجرا کرد.

به گزارش ایران، سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مردی با حضور در پلیس آگاهی شکایت کرد که از حدود دو سال قبل یک جن وارد خانه آن‌ها شده و با جابه‌جایی وسایل خانه باعث وحشت اعضای خانواده‌اش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران بلافاصله خانه شاکی را زیر نظر گرفتند و دریافتند یک مرد شبانه با لباسی خاص و زنانه وارد خانه این فرد می‌شود بنابراین بلافاصله او را شناسایی و بازداشت کردند.

سرهنگ کریمی اضافه کرد: تحقیقات نشان می‌داد او از آشنایان این خانواده بوده و به‌خاطر حسادتی که به آن‌ها داشته، تصمیم به برهم زدن آرامش اعضای این خانواده گرفته بود.

وی بیان کرد: این متهم با سوء‌استفاده از اعتماد شاکی و خانواده‌اش با ساختن از روی کلید خانه آنها، زمانی که اعضای خانواده از خانه خارج می‌شدند وارد آنجا شده و وسایل را جابه‌جا می‌کرد تا این خانواده را بترساند و مجاب کند که خانه شان جن دارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، محمدجواد مرادیان اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی شیراز بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

وی ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد