Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@17:18:47 GMT

جدیدترین فیلم نقویان از فتنه۸۸ در شبکه مستند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۵۰۹۳

جدیدترین فیلم نقویان از فتنه۸۸ در شبکه مستند

به گزارش جهان نيوز، هفتمین قسمت از فصل سوم «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «گزارش اقلیت» ساخته مهدی نقویان از شبکه مستند پخش خواهد شد.

در این قسمت و پس از پخش مستند، مهدی محمدی، کارشناس مسائل سیاسی و از فعالان رسانه‌ای مهمان برنامه خواهند بود و با موضوع فتنه سال 88، ناگفته‌های پیرامون آن ماجرا، پشت پرده اتفاقات عاشورا سال 88 و راه‌پیمایی مردمی روز 9 دی صحبت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.


مهدی نقویان کارگردان مستند سریالی‌ «خارج از دید» است که سال گذشته نمایشی پر حاشیه در تلویزیون داشت
مستند «گزارش اقلیت»، روایتی متفاوت از اتفاقات عاشورای سال 88 و ماجراهای پشت پرده آن است. وقایعی که در دل آشوب‌های خیابانی رخ می‌دهد و در نهایت به روز 9 دی در تهران و شهرستان‌ها منتهی می‌شود. این مستند هم‌چنین تبعات مختلف فتنه سال 88 و تحریم‌هایی که پس از آن علیه ایران اجرا شد را به تصویر می‌کشد.

حوادثی که پس از انتخابات سال 88 و به ویژه در دی ماه همان سال رخ داد، به عنوان اتفاقاتی فراموش‌نشدنی در ذهن و خاطره مردم و انقلاب اسلامی ماندگار شده است.

آشوب‌هایی که با اعتراضات خیابانی به نتیجه انتخابات آغاز شد و دشمنان سعی کردند تا با استفاده از شرایط به وجود آمده، ضربه سنگینی به انقلاب اسلامی بزنند اما با هوشیاری مردم در 9 دی ماه، دست دشمن رو شد و تلاش او ناکام ماند. این مستند 50 دقیقه‌ای که به کارگردانی مهدی نقویان ساخته شده است، برای اولین بار در برنامه به اضافه مستند به نمایش در خواهد آمد. این قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه 11 دی ساعت 20:30 از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه 12 دی ساعت 9 و جمعه 14 دی ماه ساعت 13:30 است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت 20:30 به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد

از امروز ۸ اردیبهشت سیروس همتی که معلم ریاضی دبیرستان است اجرای برنامه عصرگاهی شبکه آموزش را به عهده گرفته است. 

در این برنامه که به صورت ام سی از صبح تا عصر هر ساعت یک ربع روی آنتن می‌رود از معلمان حوزه‌های مختلف دعوت شده و دغدغه‌های آنها مطرح می‌شود. 

همچنین در بخش‌هایی از این برنامه نیز فیلم‌های سینمایی ایران و جهان که مرتبط با شخصیت‌های ماندگار معلم در سینما بوده اند پخش می‌شود. 

توجه ویژه به نوجوانان و جوانان با معرفی استعدادها، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش‌های مرتبط با تغذیه دانش آموزان، مرور اتفاقات و رویداد‌های مرتبط با نوجوانان و تلاش برای پرورش قوه خلاقه آنها از جمله رویکرد‌های برنامه است. 

برنامه «مثبت آموزش» هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت