Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- فرماندار مهدیشهر گفت: اجرای طرح گازرسانی به دربند مهدیشهر مهم ترین مطالبه مردم این منطقه برای افزایش رفاه اجتماعی و توسعه اقتصادی است.

حسن ارگی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: منطقه دربند مهدیشهر با برخورداری از ظرفیت های ویژه گردشگری مانند دومین غار آهکی ایران، وجود زیرساخت های مهم اقامتی و شهری، دانشگاه و بیمارستان 85 تختخوابی و همچنین آب و هوای ویژه نسبت به شهرهای اطراف از نعمت گاز برخوردار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: با توجه به مطالبه مردم منطقه دربند در خصوص برخورداری از نعمت گاز و اهمیت ویژه این طرح در توسعه شهرستان، طرح گازرسانی به منطقه دربند در دستور کار قرار گرفته است.
ارگی اضافه کرد: با توجه به وعده مسئولان استانی و شهرستانی در خصوص تحقق خواسته چندین ساله مردم منطقه دربند، در گذشته گام اول این طرح شامل کلنگ زنی ایستگاه تقلیل فشار انجام شد و اکنون با اعتبار تخصیص گام حفاری و عملیات لوله گذاری آغاز شده است.
فرماندار مهدیشهر تصریح کرد: با حمایت و همکاری مردم دربند عملیات اجرایی این طرح توسط شرکت گاز استان سمنان آغاز شده است و در آینده نزدیک شاهد افتتاح این طرح خواهیم بود.
وی تصریح کرد: گازرسانی به این منطقه علاوه بر توسعه زیرساخت های شهرستان موجب اشتغال پایدار در این منطقه با توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در زمینه های گردشگری، تولید و خدمات می شود.
فرماندار مهدیشهر گفت: رفع مشکلات زیر ساختی در منطقه دربند در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و کارایی مطلوب تر دستگاه های خدماتی در بخش گردشگری، دانشگاه و بیمارستان است.
به گزارش ایرنا، طول خط تغذیه این طرح 738 متر و با شبکه 14 هزار و 330 متری انجام خواهد شد.
این خط دارای یک ایستگاه تی بی اس بوده و ظرفیت آن 10 هزار متر مکعب بر ساعت است که در مدت 220روز عملیات اجرایی آن انجام می شود.
شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
7339/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد گاز رساني مطالبه مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود