Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدخزایی، محمدعلی رجبی و ناصر سیفی، پژوهش‌ها و مقالات جشنواره هنرهای تجسمی «هنرجوان» را داوری می‌کنند. ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، با توجه به اضافه‌شدن بخش پژوهش و تایپوگرافی پوستر شعارهای انقلاب اسلامی به هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان»، اعضای هیأت داوری بخش پژوهش و مقاله این رویداد حوزه تجسمی معرفی شدند که براین اساس، محمد خزایی، محمدعلی رجبی و ناصر سیفی داوری پژوهش‌ها و مقالات این جشنواره را برعهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن فراخوان، اطلاعات و جزئیات بیشتر هفتمین جشنواره تجسمی «هنرجوان» در سایت این رویداد قرار داده شده‌است و علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند تا پایان 25 دی ماه، آثار خود را در 8 رشته طراحی، پوستر، کارتون، کاریکاتور، تصویرسازی، عکس، پژوهش و تایپوگرافی پوستر شعارهای انقلاب به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

داوران بخش تصویرسازی جشنواره «هنرجوان» معرفی شدند

 

هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرجوان به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و با همکاری مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری هنرهای تجسمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری هنرهای تجسمی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟

نخستین جشنواره سراسری فیلم شهرنما در حالی پایان پیدا کرد که جایزه بزرگ جشنواره به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به هیچ فیلم‌سازی تعلق نگرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جشنواره، در آئین پایانی جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) که با حضور جمعی از فیلم‌سازان و برگزیدگان همراه بود، رضا فهیمی به نمایندگی از هیئت داوران پیرامون عنوان جایزه بزرگ جشنواره توضیحاتی ارائه داد و گفت: هیئت داوران هیچیک از آثار را شایسته دریافت عنوان بهترین فیلم ندانست.

وی با اشاره به اینکه برای عنوان جایزه ویژه هیئت داوران مبلغ ۵۰۰ میلیون ریالی به عنوان جایزه درنظرگرفته شده بود که به فیلم‌سازان شرکت کننده در جشنواره تعلق نگرفت، افزود: بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری، این مبلغ برای تولید فیلم کوتاه ۱۰۰ تا ۱۲۰ ثانیه‌ای اختصاص می‌یابد.

نماینده داوران جشنواره شهرنما ادامه داد: طی هماهنگی صورت گرفته با انجمن سینمای جوانان، در روزهای آینده طی فراخوانی از فیلم‌سازان سراسر کشور برای ارائه فیلم‌نامه دعوت خواهد شد تا پس از بررسی طرح‌ها در شورای پیچینگ فیلم کوتاه، این مبلغ برای حمایت از تولید هزینه شود.

به گزارش ایمنا، نخستین جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان رفسنجان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و مؤسسه فرهنگی هزاردستان برگزار شد.

کد خبر 750056

دیگر خبرها

  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر معرفی شدند
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی