Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، سیده‌شبنم فاطمی، سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی امروز، دهم دی‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی قم از هم اکنون برای پیش ثبت نام این افراد در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای ترم بهمن‌ماه آمادگی خود را اعلام می‌کند. فاطمی افزود: دانشگاه‌های کشور اغلب مناسب سازی نشده‌اند؛ یکی از عمده‌ترین مشکلات دانشجویان دارای معلولیت، معماری نامناسب فضای دانشگاه، اعم از کلاس‌ها، طبقات، دستشویی‌ها و ساختمان‌های اداری است که به نوعی باعث دور ماندن آنان از ادامه تحصیل شده است، لذا سعی شده در این مرکز تمامی استانداردها رعایت شود و شرایط خوبی را برای ادامه تحصیل این قشر از جامعه مهیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه برخورداری از فضای مناسب و دارای استانداردهای بین‌المللی معماری و عمرانی، تأسیس و راه‌اندازی کانون مشاوره و دعوت از اساتید آشنا با نحوه تعامل با معلولین را از پیش‌نیازهای مهیا شده جهت پذیرش دانشجویان معلول در این مرکز برشمرد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا فاطمی معلول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حوزه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) آبادان، حوزه علمیه کوثر خرمشهر و حوزه علمیه فاطمیه اروندکنار از بین داوطلبان دارای شرایط در سطح ۲ (ویژه داوطلبین با مدرک دیپلم) و ۳ رشته مشاوره خانواده (ویژه طلاب دارای مدرک سطح ۲) طلبه می‌پذیرند.
علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند تا ۱۵ تیرماه به سامانه paziresh.whc.ir مراجعه کنند.
همچنین و شماره ۰۹۳۶۷۹۲۴۵۲۴ در دسترس علاقمندان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • آمریکا بعد از جنگ ویتنام چنین اعتراضانی ندیده است/ ادامه اعتراضات تا توقف کشتار در غزه
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی