Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: وضعیت ۶ دانشجوی سانحه دانشگاه آزاد که در بخش ای سی یو این بیمارستان بستری هستند روبه بهبود است و در حال حاضر هیچ بیمار بد حال و روبه فوت وجود ندارد و دانشجویانی هم که در وضعیت کما بودند به زندگی برگشتند.

به گزارش رکنا، دکتر گنجعلی خان ضمن بیان این مطلب به تشریح آخرین وضعیت دانشجویان سانحه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد که در اورژانس مجتمع بیمارستانی امام خمینی بستری هستند، پرداخت و افزود: در حال حاضر وضعیت عمومی ۶ بیمار بستری شده در بخش ای سی یو این بیمارستان روز به روز رو به بهبود است و حتی وضعیت سه بیمار بد حال که در کما بودند نیز بهبود یافته و حال عمومی آنها بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه‌ای که این بیماران امکان برقراری ارتباط را دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: روند درمانی بر روی مصدومان حادثه Incident دانشگاه آزاد براساس تشخیص پزشک Doctor و آن گونه که وضعیت عمومی دانشجویان اجازه می‌دهد، انجام می‌گیرد و در حال حاضر این بیماران نیازی به جراحی اعصاب ندارند و باید جراحی ارتوپد بر روی آنها انجام بگیرد که البته این جراحی نیز در زمانی انجام می‌گیرد که بیماران از نظر اعصاب مشکلی نداشته باشند و وضعیت سایر قسمت‌های بدن نظیر شکم نیز اجازه انجام این جراحی را بدهد. به طوری که روز گذشته دونفر از این دانشجویان مصدوم و امروز هم یکی از این دانشجویان جراحی شدند و به طور کلی روند درمان به تدریج در حال انجام است.

مدیر درمان بیمارستان امام همچنین یادآور شد: دو نفر از دانشجویان بستری در بخش ای سی یو این بیمارستان جزء بیماران بدحال بودند که خوشبختانه وضعیت آنها نیز بهبود یافته است و به یقین می‌توانیم بگویم هیچ بیمار بدحال که وضعیت نگران کننده‌ای داشته باشد در بیمارستان امام نداریم اما در خصوص زمان مرخص شدن این بیماران از بخش ای سی یو نمی‌توان اظهار نظر کرد و پزشک براساس حال عمومی آنها تصمیم می‌گیرد.

گنجعلی خان با بیان اینکه این که هیچ دانشجوی مصدوم نقص عضوی نداریم، تاکید کرد: وضعیت دانشجویان بستری شده در بخش ای سی یو به گونه ای است که ممکن است در هنگام ترخیص عارضه هایی داشته باشند و آسیب‌هایی که به مغز یا بدن این بیماران وارد شده است، همچنان وجود داشته باشد. بنابراین این بیماران همواره درمعرض صدمه هستند چرا که بازگرداندن وضعیت سلول مرده مغزی و یا استخوانهایی که آسیب دیده‌اند به وضع سابق اندکی با مشکل مواجه است اما به طور کلی ما بیمار بدحال در حال فوت نداریم و جای امیدواری برای بهبود همه بیماران وجود دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فرهاد و دوستانش به زن جوان در مقابل شوهرش تجاوز کردند / رازی که بعد از ازدواج لو رفت وقتی رفتم اتاق شوهرم صحنه وحشتناکی دیدم / این زن و دختر تهرانی دروغ می گفتند! +عکس تجاوز به دختر روستایی به خاطر چیدن میوه از درخت همسایه! فیلم درگیری ناموسی نماینده مجلس با مامورپلیس در فرودگاه مهرآباد ! + جزییات مشاور تغذیه گفت اگر به خواسته اش تن ندهم عکس های برهنه ام را منتشر می کند تجاوز پدر به دختر 13 ساله اش در انباری! فریدون ناپدری دخترم بود اما هنگامی که من خانه نبودم آن اتفاق شیطانی افتاد مهشید 15 ساعت بعد از حادثه اتوبوس مرگ دانشگاه آزاد زنده شد ! / پدرش جسد او را در پزشکی قانونی شناسایی کرده بود + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا در یکشنبه خونین مشهد چه گذشت؟ /10دی برای مشهدی ها سیاه شد ! اعدام مرد همسایه برای قتل بی رحمانه مدیرعامل یک نشریه راز آزار کودک ۷ ساله در زاهدان چه بود ؟ / ماجرای 200 میلیارد تومان چه بود! خرید خدمت سربازی از لایحه بودجه سال ۹۸ حذف شد حادثه اتوبوس مرگ دانشگاه علوم تحقیقات عمدی و خرابکاری بود ؟ / رییس پلیس چه گفت؟ +فیلم ربودن مرد داعشی توسط 3 پسر تهرانی / شکنجه های وحشتناک به خاطر زن صیغه ای

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident پزشک Doctor اخبار حوادث اتوبوس فوت حادثه سانحه تحقیقات عکس فیلم خانواده تهران تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد تصادف اتوبوس دانشجویان زندگی دزدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «نادر نورمحمد» را به عنوان رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشورعراق منصوب کرد.

در حکم انتصاب نادر نورمحمد آمده است:

نظر به تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی در امر آموزش عالی و بر اساس بند ۷ از بخش ج ماده ۲ قانون‌ تشکیل وزارت علوم، ‌تحقیقات و فناوری مصوّب ۱۳۸۳.۶.۱ مجلس شورای اسلامی ایران به مدت دو سال به عنوان «رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق» منصوب می‌شوید. از شما انتظار می‌رود علاوه بر انجام وظایف مصرّح در قانون اعزام مصوّب ۱۳۶۴ مجلس شورای اسلامی و رعایت کامل آیین‌نامه شرح وظایف رایزنان علمی مصوّب ۱۳۸۸.۲.۲۰ دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور مربوط به ارتباطات علمی و فناوری کشور محل مأموریت را به عنوان رایزن علمی در آن کشورها اجرا کنید.

همچنین بر شناسایی دقیق استعدادها و امکانات علمی موجود در آن کشور، ایجاد زمینه‌ بهره‌برداری از آنها و برقراری ارتباطات و همکاری‌های علمی با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی میهن اسلامی و به ویژه جذب دانشجویان و فناوران، با هماهنگی سازمان امور دانشجویان، مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در آن کشور در چارچوب سیاست‌های دولت تأکید می‌کنم. تندرستی و توفیق روزافزون شما را در اجرای احسن مأموریت‌های محوله از خداوند متعال خواهانم.

کد خبر 6090123

دیگر خبرها

  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی