Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز -امروزه در همه شهرهای دنیا کتابخانه‌هایی بزرگ و کوچک وجود دارد که عاشقان مطالعه را به سمت خود جلب می‌کند؛ اما کتابخانه جدید شهر میلان تنها برای جلب دوستداران کتاب نیست، بلکه برای علاقه‌مندان به طبیعت نیز جذاب است.جدیدترین کتابخانه میلان در محله Porta Nuova در حال بازگشایی است ولی نه از آن نوع کتابخانه‌های معمولی که شما فکر می‌کنید، این یک کتابخانه از درختان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




سومین فضای سبز شهر از نظر مساحت که Biblioteca degli Alberi (کتابخانه درختان) نامیده می‌شود در کنار یک جفت برج مسکونی به نام Bosco Verticale قرار گرفته است. این کتابخانه که توسط یک تیم هلندی به نام Inside-Outside طراحی شده، به‌عنوان نوع جدیدی از پارک‌های عمومی است و جایگاه شهر میلان را به‌عنوان شهر نوآوری‌ها و زندگی سبز و پایدار منحصربه‌فرد می‌کند.
علت نام‌گذاری این پارک، وجود بیش از ۱۳۵ هزار گیاه از ۱۰۰ گونه متفاوت و ۵۰۰ درخت است که در یک الگوی هندسی از راه‌های در‌هم پیچیده‌شده، طراحی شده است. این پارک از زمین‌هایی با شکل‌های نامنظم و بیشه‌‌زارهایی که به‌عنوان محل رویدادها و بازی‌ها استفاده می‌شود، ساخته شده است. پارک دارای طرح اولیه کاملا باز بوده و دری برای مشخص کردن حریمش ندارد. درعوض، مسیرهای دوچرخه و پیاده‌روی دارد که به فضاهای عمومی و مراکز حمل و نقل مثل piazzas Gae Aulenti و piazzas Gae Aulenti متصل می‌شود که این پارک را به یکی از بزرگ‌ترین مراکز پیاده‌روی شهر تبدیل می‌کند.



منبع:کجارو

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گردشگری پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا

قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • آب آلبالو چه کمکی به دیابتی‌ها می‌کند؟
  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)
  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • طبیعت قم در اردیبهشت زیبا
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش