Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛موسوی  در این گفت و گو  با اشاره به  کارگاه آشنایى با مکمل ها و تغذیه ورزشى  که  اخیرا  توسط هیئت سه گانه شهرستان خرم آبادبرگزار شده بود ،اظهار کرد: کارگاه آشنایى با مکمل ها و تغذیه ورزشى  جمعه گذشته در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور چشمگیر مربیان و ورزشکاران رشته هاى مختلف برگزارشد و مورد استقبال خوب  این افراد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: مدرسین این کارگاه خانم دکتر فرزانه بیرانوند نایب رئیس هیئت  پزشکى ورزشى استان لرستان  و خانم فرناز نورى زاده مسئول کمیته تغذیه هیئت پزشکی بودندو  در پایان این کارگاه نیز  گواهینامه به شرکت کنندگان اهداء شد.

رییس هیئت سه گانه خرم آباد ضمن تاکید بر ضرورت شناخت علمی ورزشکاران ومربیان لرستانی با مکمل ها وتغذیه ورزشی ،تصریح کرد: با توجه به نیازمندی مربیان و ورزشکاران جهت آشنایی  با آسیب های ورزشی طی  مشورتی که با خانم دکتر بیرانوندی  مدرس و نائب رییس هیئت پزشکی استان لرستان  صورت گرفت  این کارگاه را در دو بخش برگزار کردیم.

موسوی ادامه داد: بخش اول در زمینه آسیبهای ورزشی و وکمکهای اولیه که توسط دکتر فرزانه بیرانوند آموزش داده شد و بخش دوم نیز در رابطه با مکمل ها و تغذیه ورزشی توسط خانم فرناز نوری زاده مسئول کمیته تغذیه هیئت پزشکی انجام گرفت.

او تاکید کرد: این کارگاه با استقبال عده کثیری از ورزشکاران و مربیان و اساتید تربیت بدنی دانشگاه لرستان  روبرو شد.

موسوی بیان کرد: برگزاری این کارگاه های آموزشی کمک شایانی به ارتقا سطح آگاهی ورزشکاران ومربیان استان از اصول علمی ورزش خواهدکرد که توسط این هیئت تدوام خواهدداشت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان تغذیه زینب سه گانه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • چگونه کودکانی قد بلند داشته باشیم؟
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟