Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز سه‌شنبه 11 دی‌ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ صبح در حسینه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین با حضور مسئولان و مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان قزوین برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی آیت‌الله قائم‌مقامی و مداحی حاج محمد غلامی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی پس از سال‌ها مجاهدت و خدمت صادقانه در مسیر اعتلای نظام و انقلاب شامگاه دوشنبه سوم دی‌ماه در سن ۷۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و پیکر ایشان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به خاک سپرده شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیت الله هاشمی استان قزوین حضرت فاطمه خاک مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش

در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره‌ای بیماری در گذشت.

 


منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد