Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ رضا همتی زاده  رئیس پلیس راه ایلام  اظهار داشت: مسیر سرابله- پل سیمره مسیری که با پیچ‌های خطرناکش سالانه منجر به حوادث ناگواری می‌شود.

وی گفت: جاده سرابله- پل سیمره نقاط حادثه خیز زیادی دارد در این نقطه در طول سال بیش از ۲۰ فقره تصادف رخ می‌دهد که نیازمند اصلاح و بهسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: جاده سرابله- پل سیمره پرپیچ و خم و باریک است، همچنین دارای نقاط متعدد حادثه خیز است.

وی افزود: رانندگانی که در این محور تردد دارند باید به تناسب جاده فرعی حرکت کنند و سرعت مجاز را در دستور کار خود قرار دهند.

طبق اعلام مئسولان راهداری استان محور ارتباطی سرابله به پل سیمره با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال اصلاح و بهسازی است.

از سه کیلومتر این پروژه ۸۰۰ متر آن بیس اجرایی شده است، پیچ‌های بعدی بر اساس اولویت و نقطه حادثه خیزتر در دست اجرای رفع نقاط حادثه خیز است.

انتهای پیام/ا

وضعیت راه ها در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: باتوجه به شغل اکثریت مردم منطقه بویژه روستا‌های فریدن کارگاه آموزشی و نصب علائم و هشدار‌ها بر روی وسایل نقلیه کشاورزی انجام شد.


عباص نصیری افزود: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نقاط حادثه خیز و پرخطر روستا‌های بخش زنده رود از جمله باند کندرو روستای نهرخلج و زیرگذر روستای درختک برطرف شد که تلاش می‌شود در سال جدید بهسازی و رفع دیگر نقاط حادثه خیر جاده‌های روستایی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه