Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@05:26:00 GMT

147 هزار تن برنج ،روغن و شکر شب عید توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۶۱۸۶

ساعت24-مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از برنامه ریزی برای توزیع ۱۴۷ هزار تن کالای اساسی برنج، روغن و شکر به منظور تنظیم و برقراری آرامش در بازار در سه ماه پایانی امسال خبر داد.

یزدان سیف در نشستی خبری، افزود: مقرر شده در سه ماه پایانی امسال ۵۰ هزار تن برنج، ۵۷ هزار تن روغن خام برای تامین روغن خوراکی و ۴۰ هزار تن شکر برای تنظیم بازار توزیع و عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این کالاها با نرخ های مصوب تنظیم بازاری عرضه می شوند.

 تامین ۲۰ میلیون تن کالای اساسی

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط تحریم ها از آغاز سال تاکنون ۲۰ میلیون تن کالای اساسی تامین شده است که تا به امروز فقط ۸.۵ میلیون تن به مصرف داخلی رسیده است.سیف ادامه داد: مجموع کالاهای اساسی مورد نیاز سال آینده نیز تامین شده است و نگرانی در این زمینه نداریم.

به گفته این مقام مسئول، در طرح تنظیم بازار ماهانه ۲۰ هزار تن برنج تایلندی درجه یک (گرید A) هر کیلوگرم با قیمت پنج هزار و ۲۰۰ تومان، و درجه دو (گرید B) با قیمت چهار هزار و ۲۰۰ تومان در انبارهای شرکت بازرگانی دولتی در استان ها عرضه می شود.

وی بیان داشت: قیمت برنج تایلندی با مصوبه ستاد تنظیم بازار استان ها تعیین و به دست مصرف کنندگان می رسد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران به موضوع خرید تضمینی محصولات کشاورزی پرداخت و گفت: مقدمات آماده سازی فرایند خرید و مراکز تحویل خرید تضمینی محصولات کشاورزی سال زراعی ۹۸-۱۳۹۷ از امروز به طور رسمی آغاز می شود.

وی اظهارداشت: شورای اقتصاد قیمت هر کیلوگرم خرید تضمینی گندم سال زراعی جدید را یک هزار و ۶۰۰ تومان تعیین کرده که با ۲۳ درصد رشد از نرخ مناسبی برای تولیدکنندگان برخوردار است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور مدیران فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار و مسئولان دستگاه‌های متولی استان بر لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار تأکید کرد.

وی گفت: مقرر شد فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در شهر یزد معرفی شوند.

مدرسی افزود: همچنین قرار شد تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات صورت گیرد تا بتوانند کالا‌های متنوع‌تر و با کیفیت تری را تهیه و به مردم عرضه کنند.

فرماندار یزد اظهار داشت: مقرر شد با پیگیری اجرایی شدن مصوبه کارگروه تنظیم بازار بتوانند اقلام و کالا‌ها را با سود و هزینه تمام شده کمتری به مردم عرضه کنند.

وی تأکید کرد: با استفاده از کالا‌های تولید شده در یزد، اقلام با قیمت کمتر و سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند