Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ رضایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: با توجه به فعالیت های انجام شده در سال میزان تولیدات دامی شهرستان افزایش یافته است.

رضایی افزود: در حال حاضر در رفسنجان تعداد 13700 دام سنگین و 220 هزار راس دام سبک در رفسنجان موجود است که 700 راس آن دام سبک اصلاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به اهمیت هویت گذاری دام سنگین در جهت جلوگیری از قاچاق دام اکنون 4567 راس دام سنگین هویت گذاری شده و این کار همچنان ادامه دارد.

رضایی با بیان اینکه در ابتدای انقلاب مرغداری گسترده در رفسنجان وجود نداشت، افزود: در حال حاضر140 مرغداری در حال فعالیت است که در سال در کمترین حالت 3600 تن و در پیک تولید 4800 تن تخم مرغ تولید می کنند.

مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان بیان کرد: شهرستان رفسنجان با دارا بودن بزرگترین دهکده پرورش آرتمیا در سال 97 سالانه حدود20 تن آرتمیا و 5 تن سیست تولید می کند که این شهرستان بزرگترین صادر کننده آرتمیا به سایر نقاط کشور و بعضی کشورهای عربی می باشد.

انتهای پیام/س

 

تولید سالیانه ۲۰تن آرتمیا در رفسنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان

کلنگ‌ ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان با حضور دستیار مردمی‌سازی دولت و استاندار کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار در حاشیه کلنگ‌زنی ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان اظهار کرد: این سایت ۲۷۸ هکتار است و برای تحت پوشش قرار گرفتن تمام متقاضیان در رفسنجان، یک قطعه زمین ۶۰۰ هکتاری نیز افزوده شده است.

وی از نام‌گذاری سایت حاضر به نام فاتحان اروند خبر داد و با اشاره به اینکه قرعه‌کشی واگذاری اراضی به متقاضیان به‌زودی برگزار و اعلام خواهد شد، افزود: طراحی قطعات انجام شده است و امیدواریم تا یکی دو ماه آینده با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، زیرساخت‌ها تأمین شود.

به گفته رضا حافظی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، رفسنجان دارای حدود ۱۰ هزار متقاضی طرح ملی مسکن و جوانی جمعیت است که در دو سایت ۲۷۸ هکتاری و ۶۰۰ هکتاری مستقر خواهند شد و برای آن‌ها فضای سبز، خدمات آموزشی و مذهبی پیش‌بینی شده است.

کد خبر 748822

دیگر خبرها

  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز