Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@03:31:21 GMT

واکنش جالب محمد گلریز به شایعه فوتش +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۶۶۱۸

واکنش جالب محمد گلریز به شایعه فوتش +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما با انتشار پستی در حساب کاربری اینستاگرام خود تصویری از محمد گلریز خواننده سرود‌های انقلابی و خاطره انگیز منتشر کرد. رنجبران در توضیحات پست خود به شنیدن خبر درگذشت این خواننده از زبان یکی از بزرگان عرصه فرهنگ کشور اشاره کرد. او در ادامه این پست درباره پیگیری این خبر توضیح داد و نوشت شایعه‌ای بیش نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبران در اینستاگرام نوشت:

«در گیرو دار ماجرای کیش بودم که حدود ساعت یک بعدازظهریکی از بزرگان عرصه فرهنگ کشور با گوشی همراهم تماس گرفت و گفت::" آقای رنجبران آقای گلریز رو که خبر دارید؟! " گفتم:" نه، چی شده؟ " گفت::" متاسفانه به رحمت خدا رفته و خانواده‌اش دارند پیگیری می‌کنند برای تدفین در قطعه هنرمندان، اما کارشون به مشکل خورده به من خبردادند گفتم من به آقای رنجبران میگم سریع پیگیری کنه ... "

خیلی ناراحت شدم و گفتم:" حتما پیگیری می‌کنم خیالتون راحت باشه ... " از اونجا که به این عزیز خیلی اعتماد داشتم سریع به بچه‌ها گفتم خبرش و تسلیت اداره کل روابط عمومی صدا وسیما رو آماده کنند و حتی به مدیرکل پخش اخبار هم خبردادم برای ساعت چهارده تصویر لازم رو آماده کنه و ازطرفی هم به حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما گفتم پیگیرقطعه هنرمندان باشه و البته شماره تلفن منزل آقای گلریز رو هم برام بفرسته ...

سریع تلفن منزل آقای گلریزر و فرستاد و هم با اینکه امروز خیلی درگیر بودم تلفن منزل‌شون رو گرفتم آقایی گوشی رو برداشت و سلام وعلیک کردم؛ "منزل آقای گلریز؟ " بله بفرمایید ... ببخشید من رنجبران هستم از صدا وسیما تسلیت میگم خدمتتون خیلی خبر ناراحت کننده‌ای بود و ... آقای ... گفتند که شما به دنبال کار‌های قطعه هنرمندان هستید من درخدمتتون هستم واقعا ایشون برای ما عزیز بودن و ...

بنده خدا گفت::" ببخشید مگه چی شده؟! " گفتم: " مگر آقای گلریز فوت نشده اند؟! " زد زیرخنده و گفت::" آقای رنجبران من خودم هستم گلریزم الحمد الله سالم هستم هنوز و خنده.

خودم هم کلی خندیدم و البته خدارا شکر کردم:" آقای گلریز خدا را شکر انشاالله که همیشه سلامت باشید ... " به سرعت جلوی انتشار خبررو گرفتم و به بچه‌های پخش اخبارهم زنگ زدم و البته سریع به آن بزرگ عرصه فرهنگ زنگ زدم و گلایه کردم او هم کلی خندید و عذرخواهی کرد و گفت: یک نفر دیگه این خبر رو بهش داده بوده و الان بهش زنگ می‌زنم و برخورد می‌کنم ...

خلاصه کلی خندیدیم در این روز سخت».

منبع: فردا

کلیدواژه: خواننده انقلابی محمد گلریز شایعه فوت عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات

وزارت امور خارجه سودان عدم حمایت ابوظبی از نیروهای واکنش سریع را کوتاهترین راه برای پایان دادن به نبرد در این کشور دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، چندی قبل سودان با متهم کردن امارات به حمایت تسلیحاتی از نیروهای واکنش سریع به شورای امنیت شکایت کرد. ابوظبی در سازمان ملل رسما این اتهام را رد کرد و وزارت امور خارجه امارات یکشنبه هفته جاری با انتشار بیانیه‌ای خواستار پایان یافتن نبرد میان ارتش و نیروهای واکنش سریع شد و اعلام کرد: ابوظبی خواهان حل و فصل بحران داخلی سودان از طریق سیاسی و تشکیل یک دولت مدنی در آن کشور است.

وزارت امور خارجه سودان در واکنش به این بیانیه اعلام کرد: عدم حمایت تسلیحاتی ابوظبی از نیروهای واکنش سریع کوتاهترین راه برای پایان دادن به نبرد در سودان است.

در بیانیه وزارت امورخارجه سودان آمده‌است: وزارت امورخارجه امارات می‌داند که کوتاهترین راه برای پایان دادن به نبرد در سودان این است که دولت ابوظبی ارسال سلاح و مزدور به نیروهای واکنش سریع را متوقف کند بویژه هنگامی که روشن شده نیروهای واکنش سریع نمی‌تواند در مقابل ارتش مورد حمایت مردم مقاومت کند.

جنگ لفظی سودان علیه امارات

به نوشته روزنامه سودان تریبون، این وزارت خانه در بیانیه خود تصریح کرد: جهان از نقش امارات در نبرد تحمیلی بر سودان آگاه است و می‌داند ابوظبی از نیروهای واکنش سریع حمایت می‌کند که این نیروها بدترین جنایات را علیه شهروندان سودانی مرتکب شده‌اند.

وزارت امور خارجه سودان بیانیه همتای اماراتی خود را ریختن اشک تمساح برای قربانی خواند و از شورای امنیت خواست تا تدابیر لازم را برای پایبندی ابوظبی به قوانین بین‌المللی اتخاذ کند و به خصومت امارات علیه سودان و مردم آن پایان دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟